کد خبر : 37883 / /
/

حمله هولناک زورگیران قمه کش به خارجی ها | 23 فقره زورگیری فاش شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 تبعه از کشورهای همسایه که مرتکب 23 فقره زورگیری شده بودند خبر داد.

حمله هولناک زورگیران قمه کش به خارجی ها |  23 فقره زورگیری فاش شد

سرهنگ "محمد گودرزی" در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 9 شامگاه 7 فروردین ماه سال جاری عملیات کلانتری 138 جنت آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان "جنت آباد شمالی" تهران بودند که به یک وانت با 3 سرنشین که افراد گذری  را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف فردی از اتباع کشور همسایه حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با خودروی وانت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، خودرو متهمان متوقف و هر 3 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان 4 قبضه سلاح سرد، تعداد زیادی کارت سرشماری و مقداری وجه نقد که در روز جاری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 29 الی 31 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 23 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد : در این رابطه 5 شاکی  شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.