کد خبر : 37736 / /
/

قمه کشی وحشتناک اراذل و اوباش در محله خلیج | درگیری خونین به خاطر مسائل مالی

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 4 شرور متواری بلافاصله پس از درگیری خبر داد و گفت: متهمان پس از قتل و مجروح کردن مصدومان این درگیری قصد خروج از شهر تهران را داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

قمه کشی وحشتناک اراذل و اوباش در محله خلیج | درگیری خونین به خاطر مسائل مالی

سرهنگ محمد گودرزی اظهار کرد: بامداد 5 اردیبهشت ماه سال جاری، در پی اعلام خبر مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در محله "خلیج" تهران  تیمی از ماموران  کلانتری 179  پلیس پیشگیری تهران  سریعا به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران کلانتری با حضور در صحنه درگیری با 2 مصدوم که به شدت مورد ضربات  قرار گرفته بودند مواجه شدند که در بررسی های اولیه مشخص شد که یکی از مصدومان این درگیری در محل فوت و مصدوم دیگر  به شدت جراحات عمیقی دارد که بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی برای دریافت خدمات درمانی انتقال یافت.

این مقام انتظامی به کشف 2 قبضه سلاح سرد در محل درگیری اشاره کرد و گفت: بلافاصله تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان متواری آغاز و به دست آمد که متهمان فراری 4 مرد جوان می باشند که پس از نزاع و درگیری و مجروح کردن مصدومان حادثه از محل متواری شده اند.

سرهنگ معظمی بیان داشت: با شناسایی هویت متهمان به دست آمد متهمان سابقه دار بوده و پیش تر به جرم شرارت دستگیر و تحمل کیفر داشته اند و بدین ترتیب با شناسایی مخفیگاه متهمان پس از هماهنگی های قضائی هر 4 متهم که قصد ترک محل و خروج  از شهر تهران را داشتند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمان 21 تا 36 ساله به بزه انتسابی مبنی بر درگیری، قمه کشی و قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلاف حساب مالی و شخصی با مصدومان حادثه عنوان کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ  قرار گرفتند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.