کد خبر : 37161 / /
/

متقاضیان وام اگر ضامن رسمی ندارید بخوانید | وام ۵۰ میلیونی با اقساط یک میلیونی

اگر ضامن رسمی ندارید می توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک آینده وام دریافت کنید.

متقاضیان وام اگر ضامن رسمی ندارید بخوانید | وام ۵۰ میلیونی با اقساط یک میلیونی

اگر نقدینگی کافی برای خرید کالا ندارید، می توانید با «طرح آینده داران» تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک آینده وام دریافت کنید که نیاز به ضامن رسمی ندارد. در ادامه شرایط وام بدون ضامن رسمی بانک آینده را توضیح خواهیم داد.

شرایط دریافت وام بدون ضامن رسمی ۱۴۰۲

برای دریافت وام بدون ضامن بانک آینده ابتدا باید در یکی از شعب این بانک حساب باز کنید. تمامی حساب‌های کوتاه مدت، بلندمدت، قرض‌الحسنه و جاری مشمول دریافت این وام خواهند شد.  وام‌ گیرنده باید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و در لیست سیاه بانک مرکزی نیز قرار نداشته باشد.

ضمانت وام بانک آینده

این بانک مسدودی سپرده و اعتبار شغلی را به عنوان ضمانت قبول می کند. همچنین کارمندان دولت با ارائه معرفی‌نامه از محل کار خود می‌توانند ضامن خود شوند.

سقف وام بدون ضامن بانک آینده

در این طرح می‌توانید حداقل ۱ میلیون و حداکثر ۵۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنید. توجه کنید با این وام تنها می توانید از فروشگاه‌های ایران مال خرید خود را انجام دهید.

مدت بازپرداخت و سود وام بدون ضامن بانک آینده

سود تسهیلات بدون ضامن برحسب دوره بازپرداخت ۷ درصد (۶ماهه) یا ۲۳درصد (۲۴ماهه) است.

سود وام بانک آینده

رقم سود وام بانک آینده ۸۲۰,۶۲۵ تومان برای سود ۷ درصد و بازپرداخت ۶ ماه است و ۱۲.۸۴۷.۹۶۷ برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

تعداد قسط وام بدون ضامن رسمی بانک آینده

رقم ماهانه ۶,۸۰۳,۴۳۷ تومان برای سود ۷ درصد و بازپرداخت ۶ ماه است و رقم ماهانه ۲.۶۱۸.۶۶۵ برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.