کد خبر : 26440 / /
/

متقاضیان وام بخوانند | جزئیات پرداخت وام 50 میلیونی + مبلغ اقساط

بانک سپه به مشتریان واجد شرایط خود در قالب طرح «بهین کارت» وام 50 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این تسهیلات مختص خرید کالا است و افراد با دریافت آن امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سپه را دارند.

متقاضیان وام بخوانند | جزئیات پرداخت وام 50 میلیونی + مبلغ اقساط

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که خواهان وام 50 میلیون تومانی بهین کارت بانک سپه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. داشتن ضامن رسمی برای دریافت این وام ضروری است. سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. این وام در قالب کارت اعتباری ارائه می‌شود.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود تسهیلات 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 65 میلیون و 127 هزار و 312 تومان خواهد بود.

بانک سپه چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؟

بانک سپه چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1304 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک از آغاز فعالیت خود تاکنون انواع خدمات مالی را به مشتریانش ارائه داده است. هم اکنون بانک سپه در قالب بانکداری شخصی، کسب و کارهای کوچک، شرکت‌‌ها و سازمان‌های بزرگ و نیروهای مسلح به مشتریان واجد شرایط خدمات ارائه می‌دهد.

براساس اخبار ارائه شده از روابط عمومی بانک سپه، این مجموعه در مردادماه سال جاری در قالب 95 هزار فقره تسهیلات تکلیفی ارائه داده است. این وام‌ها در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض الحسنه خود اشتغالی کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شد. روند پرداخت انواع وام و تسهیلات قرض الحسنه و با نرخ سود مصوب همچنان در تمامی شعب این بانک ادامه دارد.

منبع: کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.