کد خبر : 35142 / /
/

قتل فجیع ترانه در تهران | اعتراف وحشتناک دوست شوهر ترانه

رسیدگی به پرونده قتل هولناک زن جوان به نام ترانه روز گذشته با کشف جسد او در خانه اش در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

قتل فجیع ترانه در تهران | اعتراف وحشتناک دوست شوهر ترانه

بررسی های ابتدایی حکایت از آن داشت که فردی ناشناس با انگیزه سرقت وارد خانه ترانه شده و در حالی که او در خانه تنها بوده، او را به صندلی بسته و سپس با یک پتوی طوسی رنگ زن جوان را خفه کرده و به قتل رسانده بود.همچنین رگ دست ترانه نیز بریده شده بود.

در تحقیقات مشخص شد عامل جنایت بعد از بر هم زدن خانه مقداری از بدلیجات ترانه را سرقت کرده بود و جز آن چیزی از خانه نبرده بود.

در بازبینی دوربین های مدار بسته نزدیک محل زندگی ترانه؛ شوهر مقتوله موفق به شناسایی چهره ضبط شده دوست صمیمی خود در دوربین ها شد.

به این ترتیب فرد مذکور در اقدام ضربتی دستگیر شد و خیلی سریع به قتل اعتراف کرد.

اعتراف وحشتناک دوست شوهر ترانه

متهم در اذعان انگیزه خود گفت:"مدتی قبل متوجه شدم که دوست صمیمی ام مقداری طلا به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان خریده است.برای همین نقشه سرقت طلاها را کشیدم و با تصور اینکه در خانه اش نگهداری می کند به آنجا رفتم.ابتدا خودم را پستچی جا زدم و وقتی در باز شد با صورت نقاب زده وارد آپارتمان شدم اما ترانه حاضر نبود جای طلا را بگوید و با من درگیر شد.به صورتم چنگ زد و نقاب را پایین کشید،من هم گمان کردم که من را شناخته و برای همین او را خفه کردم.بعد در خانه دنبال طلاها گشتم که فقط مقداری کمی یافتم،آن هم بعدا فهمیدم بدل بوده است.بعد به سرعت فرار کردم اما فکر کردم شاید نمرده باشد برای همین برگشتم و رگ دستش را بریدم."

بنا بر این گزارش متهم جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.