کد خبر : 37005 / /
/

هشدار وزش باد شدید در این مناطق پایتخت | شهروندان تهرانی مراقب باشند

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمانی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد شدید در اکثر مناطق استان به همراه افزایش دما طی دو روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

هشدار وزش باد شدید در این مناطق پایتخت | شهروندان تهرانی مراقب باشند

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان نیمه‌ابری تا ابری و تا روز چهارشنبه(۲۳ فروردین) پدیده غالب در استان وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید به‌ویژه برای امروز(۲۰ فروردین) در اکثر مناطق استان به‌ویژه مرکز و نیمه‌جنوبی و روز چهارشنبه به‌ویژه نیمه‌شمالی، شمال‌شرق و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

با توجه این پدیده خیزش موقت گردوخاک در مناطق مستعد و نیز انتقال گردوخاک گسترده از دیگر نواحی خارج از استان در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و افزایش ذرات معلق دور از انتظار نیست.

از اواخر وقت روز چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی برای روز پنجشنبه(۲۴ فروردین) بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز کاهش نسبی دمای روزانه سپس تا روز سه شنبه افزایش نسبی دما و تا اواخر هفته روند کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۱ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در صبح وزش باد به‌تدریج افزایش ابر و در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی غبار رقیق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۲۲ فروردین‌ماه) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.