کد خبر : 34879 / /
/

وزش باد شدید در تهران ادامه دارد

اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت هوای شهر تهران و ۱۸ شهر دیگر این استان را برای روز چهارشنبه سوم اسفند اعلام کرد.

وزش باد شدید در تهران ادامه دارد

اداره کل هواشناسی استان تهران، در ۵ روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان صاف تا کمی برای گاهی همراه با وزش باد و تا روز جمعه در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات با توجه به افزایش نسبی دما، احتمال سقوط بهمن پیش بینی می‌شود.

از جمعه شب در ارتفاعات استان بارش پراکنده دور از انتظار نیست. روند افزایش نسبی دما تا روز پنجشنبه و کاهش نسبی دما تا روز شنبه در سطح استان مورد انتظار است.

دمای هوا فردا در تهران بین ۱۵ تا ۴، آبعلی بین ۷ تا منفی ۴، اسلامشهر و پاکدشت بین ۱۶ تا ۳، بهارستان بین ۱۵ تا ۵، پردیس ۱۲ تا ۲، پیشوا ۱۶ تا دو درجه سانتی گراد خواهد بود.

همچنین دمای هوای دماوند بین ۶ تا منفی ۲، رباط کریم و قدس بین ۱۷ تا ۳، ری، شمیرانات، ملارد و شهریار بین ۱۵ تا ۲، فیروزکوه بین ۵ تا منفی ۲، قرچک بین ۱۷ تا ۲درجه ، لواسان بین ۱۱ تا منفی ۲، میگون ۱۲ تا منفی یک، ورامین بین ۱۷ تا ۲ درجه سانتی گراد در روز چهارشنبه خواهند بود./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.