کد خبر : 36899 / /
/

مرگ جگر سوز دانش‌آموز ۹ ساله مشهدی | خفگی عجیب دانش آموز در مدرسه اش !

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی گفت: روز گذشته متأسفانه یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌ روستای جنبه دراز در بخش احمدآباد مشهد جان خود را از دست داد.

مرگ جگر سوز دانش‌آموز ۹ ساله مشهدی | خفگی عجیب دانش آموز در مدرسه اش !

حسین محمدزاده با توجه به اظهارات مدیر مدرسه در خصوص فوت این دانش‌آموز اظهار کرد: دیروز ظهر پس از اتمام وقت قانونی مدرسه تمامی دانش‌آموزان مدرسه را ترک کردند و مدیر بعد از تخلیه کامل مدرسه درب‌ها را قفل و از محل خارج شده است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: آن طور که مدیر مدرسه اظهار کرده از وسایلش چیزی را در مدرسه جاگذاشته که مجدد به محل باز می‌گردد. او بیان کرده که احتمالاً دانش‌آموز در این بازه زمانی به دلیل نامشخص از باز بودن در استفاده کرده و وارد کلاس شده است.

وی بیان کرد: مدیر پس از برداشتن وسایلش درب را قفل و مدرسه را ترک کرده است. دانش‌آموز که خودش را در مدرسه تنها دیده احساس ترس کرده و تلاش کرده از طریق پنجره کلاس خودش را نجات دهد که متأسفانه سرش میان میله‌های حفاظ گیر می‌کند و خفه می‌شود.

محمدزاده افزود: والدین و بستگان دانش‌آموز پس از گذشت حدود دو ساعت که از وی خبری نشده نگران می‌شوند و به مدرسه مراجعه می‌کنند و با سر آویزان دختر ۹ ساله‌شان میان نرده‌های پنجره کلاس روبه‌رو می‌شوند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموز بلافاصله توسط والدینش به مرکز جامع سلامت شهری ملک آباد منتقل می‌شود و عملیات احیا توسط تیم پزشکی به مدت ۵۰ دقیقه انجام شده اما بر اساس اعلام پزشک کشیک و کادر اورژانس، دانش‌آموز هنگام رسیدن به مرکز بهداشت فاقد علائم حیاتی بوده و متأسفانه احیا نتیجه نداشته است.

وی ضمن تسلیت به خانواده دانش‌آموز فوت شده و جامعه آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: تحقیقات قضائی در خصوص دلایل فوت این دانش‌آموز ۹ ساله آغاز شده است./مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.