کد خبر : 35699 / /
/

داریوش ارجمند | داریوش ارجمند ستایش | داریوش ارجمند فیلم شناسی

جشن تولد متفاوت عروس داریوش ارجمند | یاسمینا باهر از نوه جدید داریوش ارجمند رونمایی کرد + عکس

امیریل ارجمند بازیگر مشهور کشورمان با انتشار تصویری برای اولین بار از دومین فرزندش و زادروز همسر هنرمندش این روز خاص را تبریک گفته است. در ادامه عکس های از اینستاگرام چهره ها با تصویری از تولد یاسمینا باهر را در پرشین وی مشاهده کنید.

جشن تولد متفاوت عروس داریوش ارجمند | یاسمینا باهر از نوه جدید داریوش ارجمند رونمایی کرد + عکس

یاسمینا باهر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان ۱۶ اسفندماه ۱۳۶۸ در تهران متولد شد و در اولین فعالیت خود در عرصه بازیگری مقابل دوربین فیلم کادوی دربه در به کارگردانی یوسف تیموری رفت.

وی همسر امیریل ارجمند و عروس داریوش ارجمند است و کار خود در تلویزیون را با سریال شب شیشه ای به کارگردانی مسعود رشیدی آغاز کرد. بازی در سریال آقا و خانم سنگی به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۹۴ باعث شهرت او شد. و این زوج جوان یک پسر به نام یلسان دارند و فرزند دوم ان ها به نام نیلسا می باشد.

امیریل ارجمند همزمان با تولد همسرش تصویری خانوادگی زیر را در کنار فرزندانش و همسرش را منتشر کرده است و نوشت : عزیزتر از جانم. امید من به زندگی در این روزهای سخت با تو رنگ گرفت.

عشقم تولدت مبارک برات از خدا بهترینهارو ارزو میکنیم و امیدواریم لایق تو باشیم. میپیچه عطر گل یاس وقتیکه زندگی با ماس. خدا تورو واسمون حفظ کنه

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.