کد خبر : 35502 / /
/

هجوم مهاجمان نقابدار با شمشیر و خنجر به یک آشپزخانه تهیه غذا | جنایت هولناک در خیابان حر تهران +تصاویر+18

مهاجمان نقابداری که با شمشیر و خنجر به یک آشپزخانه تهیه غذا هجوم برده بودند، پس از ایجاد رعب و وحشت جوان ۲۰ ساله‌ای را با ضربات هولناک به قتل رساندند و پدر وی را هم به‌ شدت مجروح کردند.

هجوم مهاجمان نقابدار با شمشیر و خنجر به یک آشپزخانه تهیه غذا | جنایت هولناک در خیابان حر تهران +تصاویر+18

مهاجمان نقابداری که با شمشیر و خنجر به یک آشپزخانه تهیه غذا هجوم برده بودند، پس از ایجاد رعب و وحشت جوان ۲۰ ساله‌ای را با ضربات هولناک به قتل رساندند و پدر وی را هم به‌ شدت مجروح کردند.

اوایل شب شنبه گذشته، یک دستگاه خودروی پراید نوک مدادی به سرعت مقابل آشپزخانه‌ای در خیابان حر ۱۹ توقف کرد و ناگهان چند جوان نقابدار که صورت‌های خود را با پارچه‌های سیاه رنگ پوشانده بودند و شمشیر و خنجرهای ترسناکی را در دست می‌فشردند، از دو طرف پراید پیاده شدند و به سمت آشپزخانه یورش بردند. مهاجمان خشمگین که سرکردگی آنها را جوانی به نام «علی – م» به عهده داشت، شمشیر و خنجرها را در حالی به شیشه‌ها و ظروف آشپزخانه فرود می‌آوردند که اهالی محل از شدت ترس و وحشت جرئت دخالت نداشتند.

4807661

مهاجمان که با عصبانیت و فریادهای دلخراشی شیشه‌ها را فرو می ریختند به سوی جوان ۲۰ ساله ای به نام «رضا قدرتی» هجوم بردند و با ضربات هولناک خنجر او را نقش بر زمین کردند. در این هنگام پدر رضا که کنار چرخ گوشت مشغول کار بود با دیدن این صحنه دلخراش به یاری فرزندش شتافت اما در حالی این نزاع خونین بالا گرفت که پیرمرد کارگر آشپزخانه هم از ترس به لرزه افتاده بود. طولی نکشید که محمد (پدر جوان ۲۰ ساله) و «علی- م» (یکی از مهاجمان) نیز بر اثر اصابت ضربه های چاقو و خنجر مجروح شدند و خون آلود بر کف آشپزخانه افتادند.

همزمان با فرار دیگر مهاجمان نقابدار از صحنه نزاع خونبار، بلافاصله یکی از شهروندان خود را به داخل آشپزخانه رساند و با امدادگران اورژانس و پلیس تماس گرفت.

دقایقی بعد نیروهای اورژانس از راه رسیدند و مصدومان را به ۳ بیمارستان صاحب الزمان (عج)، شهید کامیاب و شهید هاشمی نژاد انتقال دادند اما تلاش کادر درمانی بیمارستان صاحب الزمان (عج) برای نجات جان رضا قدرتی به نتیجه نرسید و او که شکافی عمیق در پشت بدنش ایجاد شده بود بر اثر عوارض ناشی از ضربه جسم سخت و برنده به قتل رسید.

درحالی که محمد (پدر مقتول) و علی (مهاجم) در اتاق‌های عمل دو بیمارستان مورد اعمال جراحی قرار گرفته بودند، نیروهای انتظامی در ساعات اولیه بامداد روز گذشته، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند. با توجه به اهمیت و حساسیت پیگیری ماجرا در ساعات اولیه وقوع جنایت، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری به همراه گروهی از افسران اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم خیابان حر ۱۹ واقع در شهرک شهید رجایی شد.

او در اولین مرحله از اقدامات قضایی، دستور پلمب محل جنایت را برای از بین نرفتن آثار و ادله جرم صادر کرد و دقایقی بعد وارد بیمارستان صاحب الزمان(عج) شد. قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد پس از مشاهده آثار ضربات خنجر بر پیکر جوان ۲۰ ساله (مقتول) و بررسی های مقدماتی، دامنه تحقیقات را به دو بیمارستان شهید کامیاب و شهید هاشمی نژاد کشاند.

اما هنوز مجروحان حادثه در اتاق عمل بودند، به همین دلیل ساعتی را در مراکز درمانی به انتظار ایستاد تا پس از گفت وگو با مجروحان نزاع مرگبار، به ریشه یابی این جنایت هولناک بپردازد.

با فراهم شدن مقدمات بازجویی از پدر مقتول، وی که هنوز از مرگ فرزندش خبر نداشت درباره این ماجرای هولناک گفت: من و پسرم در آشپزخانه مشغول کار بودیم که ناگهان ۵-۶ نفر با قمه و شمشیر وارد شدند و ضمن شکستن شیشه‌ها، پسرم را زدند. وقتی از پشت چرخ گوشت خارج شدم که پسرم روی زمین افتاده بود و آن ها به سمت من هجوم آوردند. سرکرده مهاجمان فردی به نام «علی – م» بود. او را شناختم چون با پسرم اختلاف داشتند و پرونده شکایت پسرم در شعبه ۴۳۳ مجتمع قضایی شهید بهشتی در حال رسیدگی بود و آن ها هم به دنبال رضایت بودند ولی پسرم رضایت نمی داد.

اظهارات پدر مقتول در حالی توسط مقام قضایی به ثبت رسید که «علی – م» هنوز قادر به سخن گفتن نبود و کادر درمانی او را که پیکرش خالکوبی های زیادی داشت به بخش آی  سی  یو انتقال دادند.

با انجام تحقیقات مقدماتی در مراکز درمانی، دوباره ادامه بررسی های قضایی به آشپزخانه مذکور در خیابان حر ۱۹ کشید. در حالی که سپیده صبح از پیله تاریک شب بیرون می خزید، شاهدان عینی این نزاع مرگبار مقابل قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفتند و از این صحنه هولناک گفتند.

پیرمرد کارگر که هنوز هم وحشت سراپایش را فرا گرفته بود، به قاضی صفری گفت: من کارگر آشپزخانه هستم و مشغول به سیخ کشیدن کباب بودم که ناگهان چندین نفر قمه به دست به داخل آشپزخانه هجوم آوردند و پسر حاج آقا (محمد) را زدند و با سروصداهای زیاد شیشه ها را تخریب کردند.

در همین حال دو شاهد دیگر نیز از یورش مهاجمان نقابداری سخن گفتند که با یک دستگاه پراید نوک مدادی و با پلاک مخدوش در محل حضور داشتند.

تحقیقات بیشتر درباره این جنایت وحشتناک، با صدور دستورهای ویژه ای از سوی مقام قضایی، توسط کارآگاهان اداره جنایی ادامه دارد./همشهری

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.