کد خبر : 35195 / /
/

قتل فجیع مادر زن به دست داماد عصبانی | شلیک مرگبار به خاطر اختلافات خانوادگی

رئیس پلیس کلانشهر اهواز از دستگیری قاتل جوان کمتر از چند ساعت پس از ارتکاب قتل مادر زن خبرداد.

قتل فجیع مادر زن به دست داماد عصبانی | شلیک مرگبار به خاطر اختلافات خانوادگی

سرهنگ «حسین زلقی » رئیس پلیس کلانشهر اهواز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل درتاریخ ۶ اسفندماه در منطقه علوی اهواز، بلافاصله مأموران کلانتری۱۷اهواز به محل حادثه اعزام شدند.

مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی جوان به نام (ح س) به‌دلیل اختلاف خانوادگی،  مادر زن خود  را با اسلحه شکاری شورشی مورد اصابت گلوله قرار داده واز محل متواری گردیده که زن میانسال پس از انتقال به بیمارستان گلستان اهواز به دلیل شدت جراحت فوت می کند.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز گفت: باتلاش مأموران کلانتری۱۷ اهواز بامحوریت رئیس این کلانتری قاتل کمتر از چندساعت  دستگیر و اسلحه شورشی به کارفته در صحنه قتل نیز ازوی کشف گردید و متهم نیز تحویل دایره جنایی پلیس آگاهی گردید.

سرهنگ «زلقی» درپایان خاطرنشان کرد: این واقعه تلخ و تبعات تلخ‌تر آن برای همسرِ قاتل و فرزندانش، از اختلافات خانوادگی و عدم کنترل خشم نشأت گرفته است که با مراجعه به‌موقع به مشاور خانواده و ریشه‌یابی مشکلات این زوج و سعی در حل آن، از وقوع این واقعه تأسف بار جلوگیری می‌شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.