کد خبر : 35122 / /
/

قتل فجیع مادر با ضربات چرخ خیاطی

در این مطلب ماجرای قتل وحشتناک مادر مسن 71ساله را مشاهده می کنید که توسط پسر جوانش به شکل فجیعی کشته شده بود. پسر جوان با ضربات چرخ خیاطی به سر مادرش او را از پا در آورده بود.

قتل فجیع مادر با ضربات چرخ خیاطی

پنجشنبه هفته گذشته همسایه های یک ساختمان با تماس به پلیس گزارش یک درگیری را دادند. پلیس بعد از حضور در محل حادثه با جسد غرق در خون یک زن مسن و همچنین یک جوان آسیب دیده مواجه شدند که مادرش را کشته بود و پس از آن از ساختمون پرت شده بود.

مردی که موادمخدر “شیشه” مصرف می‌کرد، در اقدامی هولناک، ضرباتی را با چرخ خیاطی به سر مادر خود وارد کرد و او را به قتل رساند.

روز پنجشنبه چهارم اسفندماه، ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب در تماس تلفنی با محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی اعلام کردند همسایه‌های یک ساختمان در حاشیه اتوبان نواب در خانه‌ای صدای درگیری شنیدند و لحظه‌ای بعد مرد جوانی که در حال فرار بوده از پنجره طبقه دوم همان ساختمان به زمین سقوط کرده است.

بدین ترتیب تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند و مرد مجروحی را مشاهده کردند که براثر سقوط به شدت زخمی شده بود؛ همچنین امدادگران اورژانس که همزمان با پلیس در محل حادثه حاضر شده بودند مرد جوان را به بیمارستان لقمان حکیم منتقل کردند.

قتل وحشتناک مادر توسط پسرش

تیم جنایی در نخستین گام پای در خانه طبقه دوم ساختمان مورد نظر گذاشتند و به محض ورود به یکی از اتاق‌ها با جسد خون‌آلود زن حدودا ۷۱ ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضربات وارده با چرخ خیاطی بر سرش به طرز هولناکی به قتل رسیده بود!

جزئیات قتل وحشتناک مادر

کارآگاهان در جریان تحقیقات متوجه شدند پسر جوانی در یکی دیگر از اتاق‌های این خانه حضور دارد و از شدت ترس درب را قفل کرده است که پس از باز شدن درب، پسر جوان هدف تحقیق قرار گرفت و به اعضای تیم جنایی گفت: دقایقی قبل، برادر بزرگترم که موادمخدر “شیشه” مصرف می‌کرد، به سمت اتاق مادرم رفت و چرخ خیاطی که در آنجا وجود داشت را بلند کرد و ۲ بار به سر مادرم کوبید.

پسر جوان ادامه داد: در لحظه جنایت به دلیل اینکه به شیشه اعتیاد دارم و قرص خواب نیز مصرف کرده بودم و توهم داشتم، نتوانستم از اتاق بیرون بیایم و از شدت ترس فقط درب را قفل کردم.

قتل وحشتناک مادر مسن

تحقیقات تکمیلی نیز نشان می‌داد، مرد جنایتکار که سابقه کیفری نیز دارد با مادرش به دلیل مشکلات مالی اختلاف داشته و این اختلافات اواخر هر سال تشدید می‌شده و مشخص نیست، متهم قصد داشته پس از به قتل رساندن مادرش، خودکشی کند یا از پنجره فرار کند.

با دستور محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی آغاز شده است؛ همچنین صبح امروز مرد جنایتکار به کما رفت و حال جسمی او وخیم گزارش شده است./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.