کد خبر : 34451 / /
/

قتل وحشتناک مادربزرگ به دست نوه معتاد | انگیزه شوکه کننده قاتل فاش شد

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به قتل مادربزرگ خود با ضربات مشت کرده بود، خبر داد.

قتل وحشتناک مادربزرگ به دست نوه معتاد | انگیزه شوکه کننده قاتل فاش شد

سرهنگ شهرام امیریان درباره جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال قتل خانمی ۷۲ ساله در یکی از منازل مسکونی فاز ۸ پردیس، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری‌های پلیسی و اظهارات شاهدان ماجرا متوجه شدند که این  پیرزن توسط نوه خود و با ضربات مشت به سرش آسیب دیده و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده و هماهنگی قضایی متهم مورد شناسایی قرار گرفت، گفت:‌ این فرد در ادامه و در جریان یک عملیات ضربتی از سوی ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. او تحت بازجویی قرار گرفت که پس از مواجهه با شواهد و مدارک به بزه ارتکابی اعتراف کرد و انگیزه‌اش از قتل مادربزرگ خود را استعمال موادمخدر و عوارض ناشی از مصرف آن اعلام کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه زندان شد./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.