کد خبر : 34901 / /
/

جنایت هولناک در بازار تهران | رفیق کشی بخاطر اختلاف 10 میلیونی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که به دلیل اختلافات مالی اقدام به ارتکاب جنایت در بازار تهران کرده بود، خبر داد.

جنایت  هولناک در بازار تهران | رفیق کشی بخاطر اختلاف 10 میلیونی

سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت: بهمن ماه سال جاری وقوع قتل مرد جوانی در حوالی بازار تهران به پلیس اطلاع داده شد ودر نهایت رسیدگی به آن به تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ محول شد.

وی با بیان اینکه محل جنایت در یک کارگاه تولیدی بود، افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شده و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان در مرحله اول با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، دوست مقتول دست به این جنایت زده است، گفت:‌این فرد پس از ارتکاب جرم به مکانی نامعلوم متواری شده بود که در همین راستا با استفاده از تجهیزات و امکانات پلیسی مخفیگاه قاتل در جنوب تهران مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود:‌ ماموران با کسب این اطلاعات اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این فرد را در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گفته وی متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی صراحتا به جرم قتل دوست خود در کارگاه تولیدی در بازار تهران اعتراف و عنوان کرد به دلیل اختلاف مالی 100 میلیون ریالی دست به این جنایت زده است. در ادامه نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.