کد خبر : 33699 / /
/

راز جنایت هولناک در پردیس فاش شد | رد گونی آبی با وانت پلیس را به آپارتمان قاتل رساند

جانشین فرماندهی انتظامی استان ازدستگیری قاتل و کشف قتل در کمتر از 24 ساعت در پردیس خبر داد.

راز جنایت هولناک در پردیس فاش شد | رد گونی آبی با وانت پلیس را به آپارتمان قاتل رساند

سرهنگ "شهرام امیریان " در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل و کشف جسد سوخته شده در یکی از محله های فاز 8 پردیس بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل که با بررسی صحنه جرم و جمع آوری ادله و اقدامات پلیسی ، سرنخ هایی از این قتل به دست آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: با سرنخ های به دست آمده و بیان اظهارات یکی از نگهبان های ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت در خصوص آنکه وانتی را دیده که گونی آبی رنگی را به خود بسته و می کشد و با بررسی ردبجا مانده وانت فوق الذکر آپارتمان مدنظر شناسایی شد.

سرهنگ امیریان افزود : قاتل با پیگیری های به عمل آمده دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه قتلی بوده ولی درمقابل سرنخ های پلیسی لب به اعتراف گشوده و به قتل جوان "30 "ساله پردیسی وانگیزه خود که اختلاف حساب بوده اعتراف کرد.

رکنا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.