کد خبر : 34894 / /
/

قتل فجیع پسر جوان توسط رفیقش | جنایت خونین در کارگاه روغن خودرو

کارگر جوان در کارگاه روغن خودرو دوست خود را به طرز فجیعی به قتل رساند.

قتل فجیع پسر جوان توسط رفیقش | جنایت خونین در کارگاه روغن خودرو

صدای شکستن شیشه توجه نگهبان کارگاهی در جاده تهران_کرج را جلب کرد. خرده شیشه ها از در کارگاه روغن خودرو بیرون ریخته بود. مرد نگهبان به سمت کارگاه رفت و با زحمت خودش را از دیوار بالا کشید. وقتی چشمش به رد خون در کارگاه افتاد، وحشت زده به سمت اتاق نگهبانی خود دوید و یک راست سمت تلفن رفت، سپس با پلیس تماس گرفت.

ماموران پلیس در محل کارگاه روغن خودرو حاضر شدند.کرکره آهنی جلوی در قفل بود.ماموران با صاحب کارگاه تماس گرفتند و وارد محل شدند. بعد با جسد غرق در خون یکی از کارگران کارگاه مواجه شدند و این در حالی بود که کارگر دیگر که دوست خود را به قتل رسانده بود در کارگاه گیر افتاده بود.صاحب کارگاه موقع بیرون رفتن از کارگاه نرده ها را قفل زده بود و متهم به قتل با شکستن شیشه سعی کرده بود که بعد از ارتکاب به قتل از مهلکه بگریزد.

با اعلام این خبر به تیم جنایی، محمدرضا صاحب جمعی بازپرس کشیک قتل پایتخت در محل حاضر شد و تحقیقات خود را برای رازگشایی ماجرا آغاز کرد. دستور بازداشت متهم به قتل صادر شد و او به قتل رفیق خود اعتراف کرد.

متهم در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران تحت تحقیق قرار گرفت و در اعتراف به قتل اظهار داشت:«مدتی قبل با دوستم از افغانستان به ایران مهاجرت کرده و مشغول کار شدیم.در این مدت به دلایل مختلف با هم اختلاف پیدا کرده بودیم تا اینکه روز حادثه باز با هم دعوایمان شد و من در جریان درگیری عصبانی شدم و با چاقو به او حمله کردم که با ضربات چاقو جانش را از دست داد.»

رسیدگی به این پرونده برای روشن انگیزه قاتل و ابعاد پنهان ماجرا در دستور کار بازپرس جنایی قرار دارد.بنابراین گزارش متهم تحت اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.