کد خبر : 33691 / /
/

قتل فجیع مرد میانسال در خانه متروکه اش | پسرش دستگیر شد

مرد میانسال در خانه متروکه اش به طرز مرموزی به قتل رسید.

قتل فجیع مرد میانسال در خانه متروکه اش | پسرش دستگیر شد

ساعت یک بامداد امروز مرد جوان در تماس با مرکز فوریت های پلیس، خبر از مرگ مشکوک پدر 65 ساله خود داد. ماموران بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

حادثه در خانه ای متروک و قدیمی در محله خزانه رخ داده بود. خانه ای مملو از ضایعات کهنه که روی هم انباشته شده بود و از آن بوی نا به مشام می رسید.گویی سال ها قبل از اینکه صاحبخانه به کام مرگ فرو رود، گرد مرگ در خانه پاشیده بودند.

پسر جوان دستپاچه گوشه ای ایستاده بود و ماموران در حال ثبت مشاهدات خود بودند که متوجه آثار خفگی روی گردن متوفی شدند.همین کافی بود که فرضیه قتل در این پرونده خودنمایی کند و به این ترتیب موضوع به وحید ناصری بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.تیم جنایی و تشخیص هویت به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل وقوع حادثه حاضر شدند و تحقیقات برای روشن شدن حقیقت آغاز شد.

در بررسی های اولیه آثار ضربه سطحی چاقو به پشت گردن مقتول و وجود زخمی کوچک مشاهده شد.همچنین آثار فشار طناب دور دست و پاهای مقتول مشهود بود اما در زمان حضور ماموران قضایی  پلیس، طناب از دور دستان و پاهای مقتول باز شده بود.مقداری خون هم روی پتوی مقتول دیده می شد.

اولین کسی که تحت بازجویی قرار گرفت پسر جوان مقتول بود که موضوع را به ماموران اعلام کرده بود.او در اولین اظهارات خود به بازپرس ناصری گفت:«چند سالی می شود که پدر و مادرم از هم جدا شده اند. ما 4 برادر بودیم که چند سال پیش یکی از برادرانم فوت کرد.من هم برای زندگی به کرج رفتم و گاهی به پدرم سر می زدم.روز گذشته به خانه پدرم آمدم و می خواستم یک هفته ای نزد او بمانم.تا ساعت 4 صبح با هم قلیان کشیدیم و گپ زدیم.بعد من به اتاق روبروی اتاق پدرم رفتم و خوابیدم.صبح که از خواب بیدار شدم گمان کردم که پدرم هنوز خواب است.پدرم فرد بداخلاق و بد دهانی است،برای همین من می خواستم او بیدار نشود و پاورچین از خانه بیرون رفتم.ساعت حدود 6 و نیم عصر بود که به خانه رسیدم و باز هم گمان کردم پدرم خواب است.وقتی متوجه شدم او فوت کرده است، فورا موضوع را به پلیس اطلاع دادم.»

ضد  و نقیض گویی های پسر مقتول و وجود آثار کبودی روی گردن پسرجوان ظن ماموران را به او بیشتر کرده و در حال حاضر تا روشن شدن حقیقت، پسر جوان تحت بازجویی قرار دارد.

همچنین مطابق نظریه اولیه پزشکی قانونی ، بیش از 24 ساعت از قتل مرد میانسال می گذرد.

بنابر این گزارش جسد متوفی با دستور بازپرس پرونده برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد و پسر مقتول جهت تحقیقات تحت اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.