کد خبر : 34887 / /
/

پدر کرجی وحشتناک ترین جنایت سال را مرتکب شد | قتل نوزاد ۱۹ ماهه برای فروش اعضای بدنش

حوادث رکنا: فردی که به وسیله خوراندن متادون به کودک 19 ماهه خود او را به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شد.

پدر کرجی وحشتناک ترین جنایت سال را مرتکب شد | قتل نوزاد ۱۹ ماهه برای فروش اعضای بدنش

سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز در خصوص این خبر بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل یک نوزاد ۱۹ ماهه به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که یک پدر سنگدل به وسیله خوراندن متادون به کودک ۱۹ ماهه اش او را به حالت بیهوشی در آورده و پس از انتقال او به بیمارستان قصد فروش اعضای بدن او را داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: پس از انتقال جسد این طفل معصوم به پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ او، ضمن آشکار شدن هدف شوم این پدر سنگدل ، شناسایی مخفیگاه او در دستور کار پلیس قرار گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به قتل طفل ۱۹ ساله خود اعتراف کرد، گفت: با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.