کد خبر : 34829 / /
/

وام فوری | وام فوری 100 میلیونی

متقاضیان وام فوری بشتابید | بدون دردسر از این بانک وام 100 میلیون بگیرید + جزییات

مشتریان بانک آینده که برای خرید کالاهای مختلف کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از طریق درخواست وام 100 میلیون تومانی طرح «طراوت»، محصولات مورد نیازشان را خریداری کنند.

متقاضیان وام فوری بشتابید | بدون دردسر از این بانک وام 100 میلیون بگیرید + جزییات

وام فوریوام فوری دریافت آن یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد.  وام فوری  و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریانی که مایل به استفاده از وام 100 میلیون تومانی بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. ضمانت اصلی برای این وام مسدودی سپرده یا ارائه ضامن رسمی است. در صورتی که سپرده وام گیرنده به عنوان ضمانت باشد، بانک آن را تا پایان بازپرداخت اقساط مسدود خواهد کرد. سود این تسهیلات براساس مدت زمان پرداخت اقساط تعیین می‌شود، اما در کل حداکثر به 18 درصد می‌رسد. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم 36 ماه است.

با توجه به حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات، 30 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 130 میلیون و 206 هزار و 624 تومان خواهد بود.

وام فوری| آخرین آمار وام های تکلیفی پرداخت شده توسط بانک آینده

بانک آینده یک بانک خصوصی است که فعالیت خود را در راستای خدمت رسانی به مردم آغاز کرد و اکنون نیز تمامی خدمات مجاز بانکداری شرکتی، اختصاصی و الکترونیکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. بانک آینده در قالب انواع طرح‌ها به متقاضیان وام پرداخت می‌کند.

این مجموعه علاوه بر ارائه طرح‌های تسهیلاتی، در زمینه پرداخت وام‌های تکلیفی نیز سابقه دارد. براساس آخرین اخبار، بانک آینده طی ده ماهه ایتدایی سال جاری به 13 هزار نفر تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است. آخرین آمار و گزارش‌ها از پرداخت 14 هزار فقره وام قرض الحسنه فرزندآوری توسط این مجموعه حکایت می‌کند.

وام فوری| وام 30 میلیون تومانی بانک رسالت برای چه افرادی است؟

بانک قرض الحسنه رسالت قصد دارد براساس تفاهم نامه‌ای که با سازمان بهزیستی کشور امضا کرده، به مادریاران و معلول یاران وام 30 میلیون تومانی پرداخت کند.

به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، تفاهم نامه منعقده بین این مجموعه و سازمان بهزیستی کشور به منظور ارائه خدمات به مادریاران، معلول یاران، مربیان مراکز شبه خانواده و مرکزهای شبانه روزی توانبخشی تبیین شده است. به گفته محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، جامعه بهزیستی این امکان را دارد از طریق اینترنت و بدون محدودیت مکانی و زمانی برای دریافت این وام درخواست بدهد. در واقع معرفی شدگان از سوی سازمان بهزیستی این امکان را دارند به صورت 100 درصدی وام خود را غیرحضوری دریافت کنند.

تمامی وام‌های پرداختی بانک رسالت بدون سود هستند و تنها به آن‌ها درصد کمی کارمزد تعلق می‌گیرد.

مدیریت بانک رسالت به دنبال آن است که همین کارمزد روی تسهیلات را حذف کند و وام بدون کارمزد به متقاضیان بپردازد. اخیرا حسین‌زاده اعلام کرده که پرداخت وام بدون کارمزد به زودی عملی خواهد شد. به گفته مدیرعامل بانک رسالت، این مورد براساس مصوبه فقهی بانک مرکزی اجرایی می‌شود. این مقام مسئول بیان کرد با حذف کارمزدها، حتما درآمدهای بانک کاهش پیدا خواهد کرد. اما با توجه به هدف اصلی شکل گیری بانک قرض الحسنه رسالت و سود محور نبودن آن به نظر هیچ مشکلی در تامین هزینه‌های جاری بانک به وجود نخواهد آمد.

طبق اهداف تعریف شده برای بانک رسالت، این مجموعه با هدف ترویج بانکداری اسلامی و افزایش پرداخت تسهیلات به سپرده گذاران و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک خصوصی انواع وام‌های تکلیفی و تسهیلات دیگر را به مشتریان خود پرداخت می‌کند./کاماپرس

وام فوری

وام فوری بانک توسعه تعاون به چه افرادی تعلق گرفت؟

بانک توسعه تعاون علاوه بر این طرح وام، در قالب عقود بانکی و دیگر طرح‌های تعریف شده انواع تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط خود می‌پردازد. براساس اخبار وبسایت بانک توسعه تعاون، آخرین تسهیلات پرداختی این مجموعه به طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی در استان گلستان مربوط می‌شود. افتتاح این طرح‌ها برای بیشتر از 90 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

اخیرا بانک توسعه تعاون به منظور بهبود شرایط زیست محیطی به معرفی شدگان صندوق ملی محیط زیست در زمینه طرح‌های موثر در ایجاد هوای پاک و صرفه جویی در مصرف انرژی، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهبود اقلیم طبیعی نیز تسهیلات پرداخت کرده است./کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.