کد خبر : 34728 / /
/

سورپرایز سایپا برای مشتریان 3 مدل خودرو پرطرفدار | عیدانه برای مادران ایرانی ساینا S و سه مدل کوییک | دوم اسفند را فراموش نکنید

گروه خودروسازی سایپا به مناسب مبعث رسول اکرم (ص)، از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه این هفته (۲ اسفند ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران عرضه می کند.

سورپرایز سایپا برای مشتریان  3 مدل خودرو پرطرفدار | عیدانه برای مادران ایرانی ساینا S و سه مدل کوییک | دوم اسفند را فراموش نکنید

گروه خودروسازی سایپا به مناسب مبعث رسول اکرم (ص)، از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه این هفته (۲ اسفند ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران عرضه می کند.

پس از اجرای طرح پیش فروش خودرو ساینا S و سه مدل کوییک به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۱۵۱، اکنون این گروه خودروسازی قصد دارد که به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) نیز مجدد همان طرح پیش‌فروش چهار محصول (سه مدل کوییک شامل کوییک GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX) را برای دو طرح ویژه متقاضیان عادی و طرح حمایتی از خانواده و جوانی جمعیت اجرایی کند.

این طرح از صبح روز سه‌شنبه هفته جاری ( ۱۰ صبح دوم اسفند ماه) آغاز شده و برای متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

باتوجه به الزام تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو و مسدود شدن آن پیش از آغاز فرآیند ثبت‌نام، متقاضیان عادی بایستی تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه (اول اسفند ماه) کلیه فرآیندهای اعلام شده در این رابطه را (تعریف حساب وکالتی و واریز وجه تعیین شده برای خودروی مدنظر) تکمیل کرده باشند؛ در غیراین صورت لینک ثبت‌نام برای فرد متقاضی فعال نخواهد شد.

مجدد تاکید می‌شود که ضرورت تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.