کد خبر : 34479 / /
/

ایران خودرو | ایران خودرو فروش فوری | ایران خودرو قرعه کشی

سورپرایز ایران خودرو به مناسبت ولنتاین | سود 380 میلیون تومانی برای خریداران تارا | برای خرید تارا همین فردا ثبت نام کنید

بر اساس اطلاعیه بورس کالا قرار بود فردا 2 هزار دستگاه تارا در بورس کالا عرضه شود که امروز این عرضه به 5 هزار دستگاه رسید.

سورپرایز ایران خودرو به مناسبت ولنتاین | سود 380 میلیون تومانی برای خریداران تارا | برای خرید تارا همین فردا ثبت نام کنید

بورس کالا در اولین اطلاعیه خود اعلام کرده که امروز 2 هزار دستگاه تارا روی تابلوی معاملات می‌رود اما در اکنون میزان عرضه خود را افزایش داد و قرار است فردا 5 هزار دستگاه از این خودرو روی تابلوی معاملات بورس کالا برود.

ایران خودرو در عرضه فردا سه‌شنبه 25 بهمن ماه 3 هزار دستگاه افزایش عرضه داد تا در مجموع فردا 5 هزار دستگاه تارا دستی روی تابلوی معاملات رود.

پیش از این و طبق اطلاعیه قبلی بورس کالای ایران، قرار بود روز یکشنبه 25 بهمن ماه، 2 هزار دستگاه تارا دستی علاوه بر 500 دستگاه ریسپکت، 500 دستگاه فیدلیتی 5 نفره و 500 دستگاه فیدلیتی 7 نفره متعلق به بهمن موتور در تالار خودروی بورس عرضه شود که با افزایش عرضه صورت گرفته مجموع خودروهایی که فردا عرضه می شود به 6500 دستگاه می‌رسد.

قیمت پایه تارا دستی ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است در حالی که قیمت این خودرو در بازار آزاد 638 میلیون تومان است. یعنی اگر متقاضی خودرو را با قیمت پایه از بورس کالا بخرد حدود 380 میلیون تومان سود خواهد کرد.

گفتنی است خودروهای تارا مدل ۱۴۰۲ هستند و زمان تحویل آن به خریداران ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ اعلام شده است. در همین حال امکان تغییر رنگ به انتخاب خریدار وجود دارد. بر این اساس اعلام شده است رنگ‌های مشکی متالیک آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم، سبز کله‌غازی، قهوه‌ای کادرو، قهوه‌ای نسکافه، آبی اقیانوسی و قرمز ونیزی هم موجود است./ تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.