کد خبر : 34454 / /
/

قتل خونین پسربچه تهرانی به دست پدر ناتنی اش | اعتراف وحشتناک پدر ناتنی همه را شوکه کرد

مردی بعد از مصرف مخدر با تصور اینکه پسرخوانده اش تبدیل به موجودی ترسناک شده او را کشت.

قتل خونین پسربچه تهرانی به دست پدر ناتنی اش | اعتراف وحشتناک پدر ناتنی همه را شوکه کرد

 12 دی ماه امسال رسیدگی به پرونده قتل پسربچه 5 ساله در دستور کار بازپرس جنایی دادسرای کهریزک و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

جسد پسربچه در حالی که شواهد اولیه نشان می دهد او با ضربات آجر هدف حمله قرار گرفته و سپس خفه شده است؛توسط مردی ناشناس در یکی از بیمارستان های شهرری رها شده بود.به این ترتیب تحقیقات آغاز شده و مادر پسربچه خردسال شناسایی شد که در اولین اظهارات خود بیان داشت:«من و همسرم افغان هستیم.مدتی قبل در افغانستان پدر فرزندانم در جنگ جان خود را از دست داد و من با همسر فعلی ام ازدواج کردم و برای ادامه زندگی به ایران مهاجرت کردیم.اما او با فرزندانم رفتار خوبی نداشت و به هر بهانه ای آنها را به باد کتک می گرفت.روز حادثه مخدر شیشه مصرف کرده بود که ناگهان به سمت پسرم حمله کرد و با آجر به او ضرباتی وارد کرد.بعد گلوی او را فشار داد و وقتی دید پسرم حال خوبی ندارد او را به بیمارستان منتقل کرد.»

با اطلاعاتی که زن جوان در اختیار ماموران پلیس قرار داد، رد شوهرش در شهرهای جنوبی کشور زده شد و سرانجام شناسایی و دستگیر شد.متهم صبح روز گذشته به اداره آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی و تحقیقات قرار گرفت.

ادامه گزارش را در گفتگو با متهم بخوانید.

فکر کردم پسرخوانده ام حیوان است و او را کشتم

چند سال داری؟

35 سال

چه مدت بود ایران زندگی می کردی؟

بعد از شروع جنگ به ایران آمدیم.شوهر سابق همسرم در جنگ جانباخته بود.اینجا در یک دامداری ساکن شدیم.همان جا کار و زندگی می کردیم.

چه شد که دستت به خون پسرخوانده ات آلوده شد؟

روز حادثه ناس مصرف کرده بودم.از پسرخوانده خواستم که برایم آب بیاورد.وقتی از آشپزخانه بیرون آمد او را حیوانی دیدم که تصور کردم قصد حمله به من را دارد.برای همین نمی دانم چه شد که با آجر به جانش افتادم.

بعد چه کردی؟

به بوشهر نزد خانواده ام رفتم.همراه آنها در زمین گوجه چینی کار می کردم که شناسایی و دستگیر شدم.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.