کد خبر : 34398 / /
/

این مرد اراکی به هیچکس رحم نمی کرد | وحشت آفرینی سارق حرفه ای در منازل

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری یک سارق حرفه ای و اعترافش به به 9 فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغ های روستایی در این شهرستان خبرداد.

این مرد اراکی به هیچکس رحم نمی کرد | وحشت آفرینی سارق حرفه ای در منازل

سرهنگ"علیرضا معیریان" در تشریح این خبر بیان کرد: پس از وقوع چند مورد سرقت اماکن خصوصی و خانه باغ های روستایی در شهرستان اراک، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی کلانتری 15 اراک با انجام کارهای اطلاعاتی و توقیت گشت های انتظامی خود در سطح حوزه استحفاظی، سرانجام موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای دراین زمینه شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به اعتراف این سارق حرفه ای به 9 فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغ های مختلف روستایی در این شهرستان افزود: مقادیری از اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه سارق کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ  معیریان در پایان با تأکید بر به کار بستن نکات ایمنی و دیگر هشدارهای پلیسی از سوی افراد مختلف به منظور پیشگیری از وقوع چنین جرایمی در سطح جامعه افزود: متهم دستگیر شده دراین عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.