کد خبر : 33997 / /
/

درگیری وحشتناک دو خانواده‌ عروسی را به خون کشید | جزییات از زبان شاهدان

ظهر دیروز درگیری قدیمی بین دو خانواده‌ روستای باسفر یک کشتار خونین در حسینه این روستا که از توابع شهرستان رشتخوار است به راه انداخت که تا کنون ۴ نفر کشته شده اند.

درگیری وحشتناک دو خانواده‌ عروسی را به خون کشید | جزییات از زبان شاهدان

ظهر دیروز در روستای باسفر از توابع شهرستان رشتخوار خراسان رضوی یک اختلاف قدیمی باعث شد تا عروسی یک زوج که قرار بود با خوبی و خوشی زندگی خود را شروع کنند به خون کشیده شود.

درگیری از آنجا آغاز می شود که خانواده الف که یکی از اقوام نزدیک عروس و داماد بود به حضور خانواده م.ز معترض شده و می خواهند که این خانواده مجلس را ترک کنند که این اتفاق رخ نمی دهد و همه چیز در ظاهر به خیر می گذرد.

تا اینکه برای صرف ناهار، خانواده ها به حسینه روستا می روند و مقابل در ورودی، به پای مردی به نام علی از خانواده م بود، تیراندازی می شود. که همین مسئله باعث می شود خانواده م  داخل حسینیه گلنگدن دو اسلحه خود را کشیده و به سمت کاظم، برادرش و محمد ح.ز که می خواستند اسلحه را از آنها بگیرند شلیک می کنند که محمد و کاظم در دم جان خود را از دست می دهند. 

برادران کاظم.الف وقتی می بینند که برادرشان کشته شده است دوباره دم در رفته و یک تیر خلاص به سر علی.م.ز خالی می کنند. 

در این میان حسن نیز که در حسینیه حضور داشته است تیر خورده و کشته می شود و عملا تاکنون چهار مرد به نام های محمد، علی، کاظم و حسن جان خود را از دست داده اند.

این در حالی است که به دلیل بالا بودن سطح درگیری و عدم فضای کافی برای فرار افراد طبق اخبار منتشر شده ۱۵ تن با تیر های شلیک شده آسیب دیده و هم اکنون در بیمارستان هستند. 

منابع محلی در گفت و گو با خبرنگار جنایی رکنا گفتند که حتی در این مراسم، هادی خواننده مجلس عروسی نیز با وجود اینکه نقشی در درگیری ها نداشته است. یکی از گلوله های شلیک شده به کتف او برخورد کرده و هم اکنون به دلیل اینکه تیر شلیک شده به ریه او آسیب زده، شرایط خوبی ندارد.

طبق گفته اهالی، در این درگیری  افراد از ۳ قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه اسلحه وینچستر ساچمه ای استفاده کرده اند و این درحالی است که اسلحه دیگری نیز در این درگیری بوده است و پلیس در حال تحقیق و کشف این اسلحه ها است.

گفتنی است بعد از ظهر همان روز، عوامل پلیس در کم ترین زمان ممکن افراد دخیل در این ماجرا را بازداشت و تحقیقات لازم ادامه دارد. 

تمام دوربین های مداربسته نیز توسط پلیس جمع آوری شده تا در اختیار مراجع قضایی برای تکمیل پرونده قرار گیرد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.