کد خبر : 33835 / /
/

چاقو کشی خونین اراذل و اوباش جلوی یک مدرسه | مردم برازجان در شوک فرو رفتند

فرمانده انتظامی شهرستان"دشتستان "از دستگیری 6 نفر ازعاملان نزاع و درگیری جلوی یکی از مدارس شهر برازجان در کمتر از 24ساعت خبر داد.

چاقو کشی خونین اراذل و اوباش جلوی یک مدرسه | مردم برازجان در شوک فرو رفتند

سرهنگ "عباس علی یاری" در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری منجر به جرح جلوی یکی از مدارس شهر برازجان بلافاصله اکیپ های گشت انتظامی به محل اعزام که عاملان نزاع و درگیری قبل از رسیدن ماموران از صحنه متواری شده بودند.

وی افزود: دستگیری عاملان این نزاع در دستور کار همکاران انتظامی قرار گرفت و با استفاده از امکانات و تجهیزات در اختیار، محل اختفا متهمین شناسایی و طی یک عملیات متهمین بهمراه آلات و ادوات جرم شامل 5 تیغه چاقو و 3 دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در این درگیری کشف و در مواجهه حضوری متهمین به بزه انتسابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه متهمین به همراه پرونده متشکله به دادسرا اعزام و با قرار روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در این راستا با مجرمان قاطعانه و با قدرت برخورد خواهد کرد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.