کد خبر : 33995 / /
/

مرد میانسال قربانی خیانت زنش شد

در این مطلب ماجرای رابطه شیطانی زن جوان را مشاهده می کنید که منجر به قتل همسرش شد. پسر جوان که با شیما رابطه داشت قصد داشت همسر او را از سر راه بردارد به همین دلیل او را به قتل رساند

مرد میانسال قربانی خیانت زنش شد

چند ماه پیش در شب بازی ایران و ولز در محله ای در شهر کرج صدای شلیک گلوله اهالی محله را به داخل کوچه کشاند. آنها با جسد بی جان مرد میانسال همسایه روبرو شدند که با اصابت گلوله کشته شده بود.

ظهر چهارم آذر امسال اهالی محله در حوالی میدان شهید فهمیده کرج در انتظار سوت داور برای شروع بازی تیم‌ملی ایران و ولز بودند که صدای شلیک دو گلوله آنها را سراسیمه به بیرون از خانه کشاند. آنها وقتی بیرون آمدند با جسد مرد ۴۹ ساله همسایه مواجه شدند که هدف دو گلوله قرار گرفته و جان باخته بود.

دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان پلیس به سرپرستی رئیس اداره مبارزه جرایم جنایی در محل حاضر شدند. بررسی‌های مقدماتی نشان داد بعد از قتل مرد میانسال‌، خودروی برلیانس او هم سرقت شده است. در حالی که به نظر می‌رسید این مرد قربانی سرقت شده اما رفتار همسرش، شیما باعث شک ماموران شد‌.

به همین دلیل تحقیقات را روی او متمرکز کردند‌. بررسی تماس‌های این زن‌، کارآگاهان را به مرد جوانی به نام چاووش رساند. چاووش و شیما از مدتی قبل با یکدیگر در ارتباط بودند‌. با کشف این سرنخ‌، دو متهم با دستور بازپرس جنایی کرج بازداشت شدند و سرانجام چاووش سکوت خود را شکست و به قتل اعتراف کرد.

پسر جوان در بازجویی‌ها گفت: « مادرم گاهی برای کار به خانه مقتول می‌رفت و همین باعث آشنایی من و شیما شد. به او وابسته شده بودم اما همسرش سد راه این رابطه بود. روز حادثه با شیما تماس گرفتم و خواستم به دیدنم بیاید که ادعا کرد قصد دارد با شوهرش به جشن عروسی برود.

به همین خاطر تصمیم گرفتم مرد میانسال را از میان بردارم تا راحت‌تر با شیما در ارتباط باشم. در اطراف خانه‌شان پرسه زدم تا این‌که آن مرد آمد و مقابل خانه‌شان پارک کرد. کاپوت ماشین را بالا زد و در حال تعمیر بود که با اسلحه به سمتش رفتم. فکر کرد سارق هستم‌، گفت این ماشین خراب است و ارزشی ندارد اما آن را ببر. دو گلوله به او شلیک کردم و برای صحنه‌سازی ماشین را بردم و در محلی خلوت رها کردم.»متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد./اعتمادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.