کد خبر : 33781 / /
/

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن | کدام مدارس فردا غیرحضوری شد؟

آموزش و پرورش مدارس این استان ها را فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری اعلام کرد.

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن | کدام مدارس فردا غیرحضوری شد؟

منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهر ها از جمله تهران فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا خبر دادند و به بررسی جزئیات برگزاری امتحانات برخی مقاطع تحصیلی در این روز تعطیل پرداختند.
هنوز مراجع ذیربط در خصوص تعطیلی مدارس و ادارات در روز شنبه هشتم بهمن ماه تصمیم گیری نکرده اند اما شاخص بالای آلودگی هوا در پایتخت حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد دست کم مدرسه های شهر تهران تعطیل شوند.

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته در ارتفاعات استان البرز است.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بارش برف انباشته در ارتفاعات رخداد بهمن در مناطق مستعد تا سه‌شنبه هفته آینده مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه مسافران از تردد در جاده‌های کوهستانی به علت سقوط بهمن و ریزش سنگ خودداری کنند، متذکر شد: کوهنوردان با توجه به فعالیت سامانه بارشی از هرگونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکزی جدا خودداری کنند.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر و مدارس نوبت صبح پردیس روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

تعطیلی مدارس آذربایجان

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر مدارس استان آذربایجان شرقی فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

  تعطیلی مدارس ۳ شهرستان استان تهران در روز چهارشنبه

بارش برف باعث غیرحضوری شدن مدارس سه شهرستان استان تهران در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن شد.

به گزارش تسنیم، آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر و همه مدارس دماوند و رودهن در نوبت صبح روز چهارشنبه 12 بهمن 1401 غیرحضوری است.

اطلاعیه تعطیلی مدارس در شهرهای مختلف کشور

آخرین جزئیات و اخبار مربوط به تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف و سرمای هوا در روزهایسه‌شنبه و چهارشنبه «یازدهم و دوازدهم بهمن ماه 1401» در شهرهای استان‌های مختلف کشور اعلام شد.

اطلاعیه‌های مربوط به تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف و سرمای هوا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه «یازدهم و دوازدهم بهمن ماه ۱۴۰۱» در شهرهای استان‌های مختلف کشور اعلام شد.

اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای وضعیت فعالیت مدارس استان را در روز سه‌شنبه اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه کلیبر، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

همچنین در چاراویماق نیز با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه چاراویماق، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به شکل غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعدادهای درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد شد.»

اطلاعیه تعطیلی مدارس در استان آذربایجان غربی

با اعلام آموزش و پرورش آذربایجان غربی، مدارس نواحی ۱ و ۲ ارومیه غیرحضوری شد.

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه‌ به بارش برف و برودت هوا مراکز پیش دبستانی و ابتدایی نواحی یک و دو ارومیه شهری و تمام مقاطع تحصیلی روستایی امروز سه شنبه ۱۱ بهمن در نوبت بعد از ظهر غیرحضوری است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.