کد خبر : 33598 / /
/

قیمت گوشت | قیمت گوشت در بازار | قیمت گوشت گاو

کاهش قیمت گوشت در راه است | آغاز توزیع گوشت با قیمت کیلویی 220 هزار تومان

معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت گوشت گوسفندی 220 هزار تومان است و شرکت پشتیبانی امور دام این قیمت را تعیین کرده و به هر نفر یک بسته 2 کیلویی تعلق می‌گیرد و دلیل این امر آن است که توزیع بین همه متقاضیان صورت گیرد.

کاهش قیمت گوشت در راه است | آغاز توزیع گوشت با قیمت کیلویی 220 هزار تومان

محمد آقامیری معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: با توجه به تلاطم قیمت گوشت قرمز در بازار، طی هفته آتی به‌مقدار کافی گوشت و دام زنده از مرزها به کشور وارد خواهد شد و قیمت کنونی گوشت به‌شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: به دامدارانی که دام خود را به‌منظور افزایش قیمت و فروختن با سود بالاتر نگه داشته‌اند توصیه می‌کنیم هرچه سریعتر دام خود را به بازار عرضه کنند تا با کاهش قیمت گوشت دچار ضرر و زیان مالی نشوند چرا که وزارت جهاد کشاورزی پاسخگوی ضرر و زیان آن‌ها نخواهد بود.

آقامیری اعلام کرد: با واردات گوشت به کشور، طی هفته آینده قیمت گوشت به‌شدت کاهش پیدا خواهد کرد به‌طوری که برآورد می‌شود بین 100 تا 150 هزار تومان قیمت آن کاهش یابد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور درباره صادرات دام و واردات آن بیان کرد: در زمان حاضر صادرات گوشت قرمز از کشور صورت نگرفته و صادرات ممنوع است و تولید در بازار داخلی باید عرضه گردد.

توزیع گوشت گوسفندی خارجی با قیمت هر کیلوگرم ۲۲۰ هزار تومان آغاز شد

مسعود امراللهی مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه 3 مرحله گوشت قرمز وارداتی گوساله و گوسفند از صبح امروز وارد بازار  شده است، گفت: گوشت گوسفند مخلوط در بسته‌های 2 کیلوگرمی و از قرار هر کیلوگرم 220 هزار تومان در میادین میوه و تره بار تهران عرضه می شود.

او افزود: گوشت گرم گوساله هم در یکی از فروشگاه های زنجیره ای در حال عرضه است.

وی قیمت هر کیلوگرم گوشت چرخکرده گوساله را 170 هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله را 192 هزار تومان و ران، سردست و شقه را 215 هزار تومان اعلام کرد.

مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در تلاشیم روند واردات و توزیع گوشت گرم تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد.

 فروش "گوشت گرم گوسفندی" به قیمت ۲۲۰ هزار تومان در میادین تره‌بار آغاز شد

محمد سراب‌نشین درباره عرضه گوشت گرم تنظیم بازاری اظهار کرد: 12 تن گوشت قرمز در اختیار میادین میوه و تره بار شهرداری قرار گرفته که تاکنون 750 کیلوگرم در میدان جلال آل احمد توزیع شده است.

معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: قیمت گوشت گوسفندی 220 هزار تومان است و شرکت پشتیبانی امور دام این قیمت را تعیین کرده و به هر نفر یک بسته 2 کیلویی تعلق می‌گیرد و دلیل این امر آن است که توزیع بین همه متقاضیان صورت گیرد.

وی به شهر گفت: حجم توزیع بسیار کم‌تر از میزان درخواست است و حجم تقاضا از عرضه بالاتر است.

توزیع کامیونی گوشت قرمز در سطح شهر تهران

جعفری معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور در مصاحبه با رادیو درباره توزیع گوشت منجمد گفت: از هفته گذشته در میادین سطح شهر تهران و برخی نقاط پیش بینی شده برای شرکت پشتیبانی امور دام، کامیون‌هایی استقرار یافته است و علاوه بر مباشرین در میدان‌های میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کامیون‌های سیار ما در سطح شهر، گوشت را در دسترس مردم قرار داده و عرضه مستقیم خواهند داشت.

جعفری از استقرار 20 دستگاه کامیون در سطح شهر تهران خبر داد که در حال افزایش است.

وی درباره این توزیع در شهرستان‌ها گفت: سازمان پشتیبانی امور دام تابع تصمیمات ستاد تنظیم بازار است و در استان‌ها نیز تابع نظرات کارگروه استانی تنظیم بازار است.

جعفری خاطرنشان کرد که این سازمان نمی‌تواند راسا اقدام به توزیع گوشت نماید مگر این که مصوبه استانی به این شرکت تکلیف نماید.

وی در عین حال از سهمیه بندی شهرستانی خبرداد و گفت: توزیع به شکل گسترده و مویرگی در سطح کشور در حال انجام است و طی رصد روزانه استان‌ها، الحمدلله وضعیت توزیع خوب است.

جعفری درباره کیفیت این گوشت یخ زده گفت: کیفیت به قدری خوب است که شخصا از همین گوشت منجمد استفاده می‌کنم.

وی افزود: ما دو منشا تامین گوشت داریم یکی واردات و دیگری تولیدات داخلی است که از بهترین دام‌های موجود در کشور فراوری می‌شود.

جعفری همچنین تاکید کرد مردم در صورت نارضایتی از کیفیت گوشت‌های یخی می‌توانند برای تعویض به شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه کنند./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.