کد خبر : 32819 / /
/

مرد میوه فروش به کرجی ها رحم نکرد | خالی کردن حساب های بانکی 100 نفر

رییس پلیس فتا البرز اعلام کرد : اعضای یک باند که با استفاده از دستگاه اسکیمر و در پوشش فروش میوه در اطراف بازار روزهای کرج اقدام به کپی اطلاعات کارت های بانکی بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند.

مرد میوه فروش به کرجی ها رحم نکرد | خالی کردن حساب های بانکی 100 نفر

سرهنگ رسول جلیلیان اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان کرجی  مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب آنان، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی  بیان داشت: پس از ثبت اظهارات شکات، پرونده ابتدایی تشکیل و  در بررسی پرینت حساب بانکی مالباختگان  مشخص شد بیش از ۶ میلیارد ریال از طریق اسکیمر ( کپی غیرمجاز از کارت بانکی ) از حساب آنها به صورت غیرمجاز برداشت صورت گرفته است.

 جلیلیان خاطرنشان کرد:  کارشناسان این پلیس با بررسی های دقیق تر متوجه شدند متهمان درپوشش میوه فروش در بازار روز های سطح استان البرز و همچنین جاده های بین شهری و پرتردد اطراف استان تهران با وانت بار اقدام به فروش موز با قیمت بسیار ارزان به مشتریان نموده و با  این ترفند خریداران را  اغوا و با دریافت کارت بانکی مشتریان به طرز ماهرانه ای کارت ها را کپی و در نهایت با وجه مالباختگان  اقدام به خرید اجناس از سوپر مارکت ها می کردند.

وی افزود: پس از بررسی های پلیس سایبری پلیس فتا البرز  ۲ متهم شناسایی و  در یکی از شهرستان های حومه تهران (وارمین)  دستگیر و در بازرسی از محل اختفا آنها  سه  دستگاه اسکیمر ، یک دستگاه لپ تاپ و یک عدد فلش کشف که اطلاعات بانکی مربوط به ۱۱۶ کارت مختلف در آنها موجود بود کشف شد.

رییس پلیس فتا استان البرز بیان داشت که متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.

جلیلیان توصیه کرد که مردم تا حد امکان خریدهای خود را از فروشگاه‌های معتبر و ثابت انجام دهند و با انگیزه خرید با قیمت پایین‌تر و ارزان‌تر از دستفروش‌های سیار به هیچ وجه خرید نکنند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.