کد خبر : 32805 / /
/

قیمت ساینا در کارخانه و بازار | آپشن های ساینا اس +شرایط فروش سایپا

قیمت ساینا اس در بازار و کارخانه اعلام شد. این خودرو با اختلاف قیمت به نسبت بالایی برخوردار است.

قیمت ساینا در کارخانه و بازار | آپشن های ساینا اس +شرایط فروش سایپا

قیمت ساینا اس در بازار و کارخانه اعلام شد. این خودرو با اختلاف قیمت به نسبت بالایی برخوردار است.

قیمت ساینا اس در بازار امروز چهارشنبه ۲۱ دی بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

لیست قیمت انواع ساینا اس ۲۱ دی

ساینا دنده‌ایS، ساخت ۱۴۰۰

۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ساینا دنده‌ای S، ساخت ۱۴۰۱

۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ساینا دنده‌ای پلاس، ساخت ۱۴۰۰

۳۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرایط پیش فروش ساینا اس

در این طرح پیش فروش، ساینا اس دوگانه سوز با پیش پرداخت   71 میلیون و 268 هزار تومان انجام خواهد شد.

موعد تحویل این خودروها شهریور الی بهمن ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و قیمت خودرو نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.

طرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

سایپا در اطلاعیه خود تاکید کرده است که در این روش فروش محدودیت‌های ثبت نام و قرعه کشی وجود ندارد و در این خصوص موارد در سیستم فروش اعمال شده است و سایر موارد نیز در مفاد قرارداد فی مابین با مشتریان درج خواهد شد.

ضمنا به محض تکمیل ظرفیت هر یک از خودرو های اعلام شده در جدول فوق شرایط فروش غیر فعال خواهد شد بنابراین اولویت با مشتریانی خواهد بود که زودتر ثبت نام کرده و واریز وجه علی الحساب را انجام دهند.

متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند.

مشخصات ظاهری و فنی ساینا S

ساینا اس، پنجمین خودرویی است که بعد از مدل‌های SX، EX، اتوماتیک و پلاس با این نام به بازار عرضه می‌شود. اولین مدل ساینا در سال ۹۵ معرفی شد و چهار سال بعد اولین فیس لیفت آن با اسم ساینا S رونمایی شد. هر چند ظاهر خودرو جدید تفاوت‌هایی با مدل معمولی دارد اما مشخصات فنی آن تغییر چندانی نداشته و فقط با اضافه کردن دریچه گاز برقی، توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دریافت کند.

این خودرو دارای مشخصات فنی یکسانی با مدل‌های قبلی و همین طور کوییک S است. البته با اضافه کردن دریچه گاز برقی، این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را کسب کند. همین طور با اصلاح سیستم برق، امکان نصب آپشن‌های مختلفی فراهم شده. البته گروه خودروسازی سایپا به دلیل افزایش قیمت از خیر امکانات جدید برای این خودرو گذشته است.

ساینا اس از نظر ظاهری خودرو کاملا جدیدی نیست و در اصل فیس لیفت ساینا EX و SX محسوب می‌شود که باعث شده این سدان کوچک ظاهر بهتری نسبت به مدل اولیه پیدا کند.

جلوپنجره با طرح لانه زنبوری و نوار کرومی که دور آن را گرفته، به همراه سپر دو رنگ و گرافیک جدید چراغ‌ها، به‌روزرسانی‌های جلو ساینا S هستند و چراغ‌های روز در کنار مه‌شکن‌ها قرار گرفته است.

همان آپشن‌هایی که در مدل‌های قبلی دیده می‌شود، در ساینا S هم وجود دارد. سنسور عقب، دی لایت، چراغ بدرقه، فرمان دی کات، شارژر USB و آینه بغل برقی از امکانات جدید این خودرو است./تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.