کد خبر : 32646 / /
/

وام | وام فوری | وام ازدواج | وام ودیعه مسکن | وام بدون ضامن

اگر وام ارزان بدون ضامن میخواهید این خبر را از دست ندهید | وام 100 میلیونی با 4 درصد کارمزد

مشتریان بانک تجارت که مایل به دریافت وام قرض الحسنه هستند، می‌توانند از طرح «نیکان» این مجموعه بهره ببرند. حداکثر مبلغ این تسهیلات به 50 میلیون تومان می‌رسد.

اگر وام ارزان بدون ضامن میخواهید این خبر را از دست ندهید | وام 100 میلیونی با 4 درصد کارمزد

به گزارش رده، متقاضیان وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک تجارت باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند. ضمنا حداقل باید سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها 4 درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز 24 ماه اعلام شده است. افرادی که مدارک و شرایط لازم برای دریافت این وام را دارند، باید ضامن معتبر هم به بانک ارائه دهند. لازم به ذکر است متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند امتیاز این تسهیلات را به بستگان درجه یک خود منتقل کنند.

با توجه به مبلغ وام، میزان کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 171 هزار و 246 تومان است. کل سود تسهیلات، 2 میلیون و 109 هزار و 907 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 52 میلیون و 159 هزار و 907 تومان خواهد بود.

دیگر وام ها و طرح های تسهیلاتی بانک تجارت

بانک تجارت علاوه بر ارائه این طرح تسهیلاتی، در قالب طرح‌های زوج مهر، کریمان، پویا برتر و سفیران سلامت هم به متقاضیان دریافت وام خدمت رسانی می‌کند.

این مجموعه در خصوص پرداخت تسهیلات تکمیلی نیز به مشتریان واجد شرایط خدمات لازم را ارائه می‌دهد. در همین راستا و براساس آخرین گزارش روابط عمومی این مجموعه، تا پایان آبان ماه سال جاری بالغ بر 99 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 68 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.