کد خبر : 32531 / /
/

افزایش سرسام آور قیمت لوازم خانگی

سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده است.

افزایش سرسام آور  قیمت لوازم خانگی
سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده است.

در روزهای قبل گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی برندهای لوازم خانگی منتشر شده بود. اما امید قالیباف در این رابطه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از تیرماه تاکنون مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده، گفت: در حال حاضر نیز مواد اولیه این صنعت افزایش نیافته است.

به گفته وی بیشتر صنایع تولیدکننده لوازم خانگی، لوازم خط تولیدشان را برای پنج ماه آینده با نرخ ارز قبلی خریدند و بنابراین نیازی به افزایش قیمت وجود ندارد.

سخنگوی وزارت صمت در ادامه تاکید کرد که اگر تولیدکننده‌ای افزایش هزینه داشته باشد، طبق روال قبل می‌تواند آن را به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کند تا مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است اواخر خرداد امسال سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) از صدور مجوز افزایش ۱۵ درصدی قیمت برای تلویزیون و ۱۰ درصدی برای یخچال، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و ظرفشویی خبر داده بود که از اول تیر اجرایی شد./ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.