کد خبر : 32518 / /
/

سنگ تمام ایران خودرو برای مادران | بدون قرعه کشی صاحب سورن و پژو پارس شوید

طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی،مادران و فرسوده از فردا یکشنبه آغاز خواهد شد.

سنگ تمام ایران خودرو برای مادران | بدون قرعه کشی صاحب سورن و پژو پارس شوید

طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی،مادران و فرسوده از فردا یکشنبه آغاز خواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت فروش ایران خودرو  ساعت 10 صبح روز یکشنبه 1401/10/18 شروع و تا تاریخ 1401/10/20 ادامه دارد.

ایران+خودرو

جزئیات طرح پیش فروش  ایران خودرو به صورت لیزینگ

مدیرعامل ایران خودرو جزئیات جدیدی درباره طرح پیش فروش خودرو به صورت لیزینگ ارائه کرد.

مهدی خطیبی درباره گلایه‌های مردم از تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده و فروش فوری، گفت: طی 7 سال گذشته هیچ گاه آمار تعهدات ایران خودرو این قدر پایین نبوده است امروز آمار تعهدات ایران خودرو حدود 220 هزار دستگاه است که اگر نسبت به تولید امسال محاسبه کنیم می‌توان گفت که طی یک دهه اخیر نسبت تعهدات به تولید به میزان فعلی پایین نبوده است.

وی افزود: ما معوقات(یعنی موعد تحویل خودرو رسیده و ما تحویل ندادیم) آنچنانی نداریم فقط برای خودرو تارا که 3 ماه پیش مشکلی در حوزه تامین فرمان برقی ایجاد شده بود، مقداری معوق شد که مجموع تارا دستی و اتومات معوق 2 هزار و 700 دستگاه است، بنابراین خیال مردم راحت باشد ان شاءالله خودروها به موقع تحویل داده می‌شود، ممکن است یک هفته تا 15 روز  زمان تحویل تغییر کند اما ان‌شاءالله به موقع تحویل می‌شود.

خطیبی در پاسخ به این پرسش که آیا زیان انباشته ایران خودرو با عرضه خودرو در بورس کاهش یافته، تصریح کرد: قطعا هر سیاستی که منجر به این شود که ما از فروش زیر قیمت تمام شده نجات پیدا کنیم به موضوع زیان انباشته ما کمک می‌کند که بورس یکی از این راه‌ها است از ابتدای عرضه خودرو در بورس یعنی آذر ماه تا یکشنبه هفته جاری حدود 18 هزار دستگاه عرضه شده و ماکماکان عرضه‌ها و فروش‌ها در طرح‌های جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده را داریم.

قرعه‌کشی ایران خودرو به جز طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده همچنان وجود دارد؟

وی در پاسخ به این پرسش که قرعه‌کشی ایران خودرو به جز طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده همچنان وجود دارد، توضیح داد: بله؛ سورن، پژو206 و پژو پارس انجام شده و انجام می شود.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: خبر خوبی برای مردم دارم؛  در صورتی که بتوان مجوز این کار را از وزارت صنعت، معدن و تجارت بگیریم به زودی و ظرف چند روز آینده شاهد بزرگترین پیش فروش محصولات ایران خودرو خواهیم بود طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می‌شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ می‌شود این طرح برای مشتریان واقعی است که می‌تواند آرامش خوبی به بازار دهد.

وی همچنین درباره تیراژ تولید ایران خودرو، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و ابلاغ ریاست جمهوری در اسفند ماه سال گذشته قرار بر این بود که تولید امسال خودروسازان از جمله ایران خودرو 50 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد؛ امروز رقم تولید ما بیش از 481 هزار دستگاه است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 151 هزار دستگاه بیشتر تولید شده و حدود 48 درصد افزایش تولید داشتیم بنابراین در شاخص‌های تولید، صدور فاکتور یا فروش و تحویل، این نسبت رعایت شده و در وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سال قبل قرار داریم./خانه ملت

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.