کد خبر : 32384 / /
/

تغییر ساعت کار اداره های دولتی | برنامه دورکاری ادارات در این استان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در راستای مدیریت مصرف گاز، لزوم آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت 9 صبح را به دستگاه‌ها ابلاغ کرد.

تغییر ساعت کار اداره های دولتی | برنامه دورکاری ادارات در این استان

 به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم طی ابلاغیه‌ای ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی را از ساعت ۹ صبح اعلام کرد.

در قسمتی از بخشنامه ابلاغی به دستگاه‌های اجرایی استان قم با اشاره به تصویب نامه هیات وزیران آمده است: با عنایت به ضرورت مدیریت مصرف گاز طبیعی و مصوبه کارگروه سوخت استان و موافقت استاندار قم شروع به کار دستگاه های مشمول با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از تاریخ ۱۷ دی ماه لغایت ۳۰ دی ماه ماه از ساعت ۹ تعیین و ابلاغ می گردد. ضمناً به گونه ای برنامه ریزی شود تا  کسری کار ناشی از کاهش ساعت کاری موضوع ماده فوق الذکر از طریق دورکاری جبران گردد.

در پایان ابلاغیه مدیران دستگاه های اجرایی ملزم به کاهش مصرف گاز در زمان اداری و خاموش نمودن سیستم های گرمایشی پس از وقت اداری و روزهای تعطیل گردیده اند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.