کد خبر : 32278 / /
/

بورس|بورس کالا| ثبت نام در بورس کالا

حراج بزرگ خودرو؛ با ثبت نام در بورس پولدار شوید| این خودرو را با 30 میلیون پیش پرداخت و ماهی 2 میلیون بخرید

هفته آینده بار دیگر خودرو فیدلیتی در بورس کالا عرضه خواهد شد.

حراج بزرگ خودرو؛ با ثبت نام در بورس پولدار شوید| این خودرو را با 30 میلیون پیش پرداخت و ماهی 2 میلیون بخرید

ثبت نام در  بورس آغاز شد.ثبت نام در  بورس برای مردم مهم است. ثبت نام در  بورس هر ماه انجام می شود. ثبت نام در  بورس باعث میشود مردم سرمایه گذاری کنند.جزییات مهم از ثبت نام در  بورس را در ادامه میخوانید.

فوری؛ آغاز ثبت نام در  بورس کالا

ثبت نام بورس کالا

عرضه مجدد فیدلیتی در بورس کالا هفته آینده انجام خواهد شد.

هفته آینده ۷۵۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره مشکی تولید بهمن موتور در تالار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

کیفیت قطعات این خودرو در سطح قابل قبولی قرار دارد و می‌توان گفت نسبت به رقبا از نظر کیفی نقطه ضعف خاصی ندارد. تلفیق تمامی موارد فوق با آپشن‌های پرشمار ماشین باعث شده که داخل اتاق فیدلیتی فضایی مدرن و شیک داشته باشد. همچنین نسخه 7 نفره فیدلیتی قابل سفارش است که می‌تواند برای خودروهای خانواده‌های پرجمعیت و سفرهای دسته جمعی بسیار کارآمد باشد.

زیر کاپوت فیدلتی گروه بهمن یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو به کد E4T15C با توانایی تولید حداکثر 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته و این نیروی تولیدی به کمک یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

موتور 1.5 لیتری انتخابی هم یک مزیت دارد و آن اینکه با پیشرانه مورد استفاده در چری آریزو و تیگو یکسان است. این نکته به معنی دسترسی راحت‌تر به قطعات یدکی و تعمیرکار ماهر حتی خارج از نمایندگی بهمن خواهد بود. نکته دوم اینکه این موتور تا حدودی امتحانش را در بازار داخل و با شرایط آب و هوایی و بنزین‌های وطنی پس داده و عملکرد نسبتاً قابل قبولی از نظر دوام داشته است.

هرچند همچنان باید در نظر داشت که پیشرانه‌های توربو علیرغم تمامی برتری‌هایی که در بازدهی مناسب و مصرف سوخت پایین و گشتاور خطی ارائه می‌کنند، گزینه‌های پراستهلاک‌تر و حساس‌تری نسبت به انواع مشابه تنفس طبعیی محسوب می‌شوند و نیاز به بنزین سوپر و دقت بالاتری در نگهداری دارند.

آن‌گونه که خودروبانک نوشت، همچنین جعبه دنده دوکلاچه فیدلیتی هم برای شهر کوهپایه‌ای و پرترافیک همچون تهران می‌تواند مقدرای پر استهلاک باشد و بهتر است که در ترافیک‌های طولانی در سربالایی‌ها جعبه دنده در حالت دستی قرار گیرد.فیدلیتی از لحاظ مصرف سوخت هم شرایط قابل قبولی دارد.

مصرف سوخت 7.5 لیتر در صد کیلومتر در شرایط ترکیبی برای استانداردهای روز جهان عدد چندان شگفت‌انگیزی به حساب نمی‌آید اما در هر صورت به نسبت جثه و وزن نه چندان سبک ماشین، می‌توان گفت که راضی‌کننده است.از دیگر مشخصات فنی فیدلیتی می‌توان به سیستم تعلیق مک‌فرسون جلو و چند اتصالی مستقل عقب اشاره نمود که باعث می‌شود این خودرو سواری بهتری به راننده بدهد.

ثبت نام در  بورس

شرایط خرید پژو ۲۰۷ دستی سفید

هرکدملی (خریداران حقیقی) صرفا مجازبه ثبت سفارش برروی یکی ازکد‌های عرضه شده درتاریخ عرضه وصرفا برای یک دستگاه خودرو است. خریداران باید شرایط سن ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که درعرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند، خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه دربورس کالا (حداکثر تاپایان مهلت مجازتسویه در بورس)، با مراجعه به آدرس: esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی نموده ودرزمان مقررکه طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌گرددعلاوه برانتخاب یکی ازنمایندگی‌های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های زیراقدام نماید: هزینه هاشامل بیمه و شماره گذاری وهزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳، ۷۱۳، ۱۰۰ ریال، بعلاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه وتوسط خریدار بایدپرداخت شود. بدیهی است درصورت عدم واریزهزینه‌های فوق حداکثرتا ۵ روزتقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

شرایط خرید هایما S ۸ مشکی آبنوس

هرکد ملی مجازبه ثبت سفارش برروی یکی ازکد‌های عرضه شده درتاریخ عرضه صرفابرای ۱ خودرو. خریدار باید سن ۱۸ سال تمام راداشته باشند. اشخاصی که پیش تردرعرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند. خریداران جهت ادامه مراحل باید همزمان با تسویه مبلغ معامله دربورس با مراجعه به سایت esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل نموده ودرزمان مقررطی پیامک اطلاع رسانی می‌گردد، علاوه برانتخاب یکی ازنمایندگی‌های مجاز بیمه گر موردنظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های زیراقدام نماید: هزینه‌های بیمه وشماره گذاری وهزینه ثابت جمعابه مبلغ ۴۳۷۱۳۱۰۰ ریال بعلاوه ۱۲ درصدمالیات وعوارض که براساس مبلغ معامله محاسبه وتوسط خریدار باید پرداخت شود بدیهی است درصورت عدم واریزهزینه‌های فوق حداکثرتا ۵ روزتقویمی پس ازارسال پیامک به نسبت زمان تاخیرخریداردر واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییرخواهد کرد./ایبنا

هفته گذشته بود که 2000 دستگاه خودرو پژو 207 در بورس کالا عرضه شد که با توجه به میزان تقاضا قیمت این محصول به 469 میلیون تومان(قیمت تمام شده محصول به همراه هزینه‌های جانبی) رسید.

بررسی آگهی‌های موجود نشان می‌دهد که قیمت در بازار از 520 میلیون تومان شروع و تا 695 میلیون تومان می‌رسد و این یعنی خریداران پژو 207 حداقل 50 تا 220 میلیون تومان نسبت به بازار آزاد، خودرو خود را ارزان‌تر خریدند.

گفتنی است در جریان این عرضه، میانگین قیمت تمام‌شده این خودروها به 2248 میلیارد تومان رسید؛ اما با احتساب قیمت کارخانه‌ای 1665 میلیارد تومان 207 در بازار به فروش رفته است.

در نهایت با یک ضرب و تقسیم ساده به عدد 583 میلیارد تومان می‌رسیم؛ یعنی ایران‌خودرو با عرضه تنها 2000 عدد پژو 207 در بورس کالا حدود 583 میلیارد تومان سود کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این خودروساز با عرضه تارا و هایما در حدود 200 تا 100 میلیون تومان سود کسب کرده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.