کد خبر : 31803 / /
/

انفجار مرگبار در اتاقک استراحت کارگران | سه نفر فوت شدند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان از مرگ 3 کارگر معدن در حادثه انفجار در استراحتگاه کارگران خبر داد و گفت: متاسفانه امروز یکی از مصدومان حادثه انفجار در اتاقک استراحت کارگران معدن دامغان در بیمارستان جان باخت و تعداد جان‌باختگان این حادثه به 3 نفر رسید.

انفجار مرگبار در اتاقک استراحت کارگران | سه نفر فوت شدند

 حمید صالحی دوشنبه ۵ دی ماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: حادثه ساعت ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه روز گذشته در اتاقک استراحت کارگران معدن فلورین دامغان گزارش شد و در همان روز حادثه دو نفر از کارگران جان باختند.

وی بااشاره به چگونگی وقوع این حادثه اضافه کرد: هفت نفر از کارگران پس از پایان ساعت کاری در اتاق در حال استراحت و طبخ غذا بودند، بخاری این مکان از نوع قطره ای گازوئیل‌سوز بود و کپسول گاز داخل اتاقک وجود داشت.

وی ادامه داد: نشتی کپسول و شعله زیاد بخاری باعث اشتعال و انفجار شد که شدت انفجار باعث آتش سوزی و آسیب به کارگران شد به طوری که دو کارگر در دم فوت کردند و 5 نفر دچار مصدومیت و راهی بیمارستان ولایت دامغان شدند.

صالحی با اشاره به اینکه یکی از کارگران به دلیل شدت جراحت در بیمارستان فوت کرد، افزود: دوکارگر دیگر برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شدند و دو کارگر ادامه درمان را در دامغان طی می کنند.

وی اظهار کرد: کارشناسان برای بررسی نهایی علت حادثه امروز به محل حادثه اعزام شدند و در حال بررسی علت نهایی هستند و گزارش کامل نهایی خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان با اشاره به استخراج و تولید ماده معدنی باریت به صورت روباز در این معدن دامغان، افزود: این معدن از معادن روباز است و عمده فعالیت با ماشین آلات معدنی انجام می شود و کارگران بیشتر امور یدی را انجام می دهند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.