کد خبر : 31634 / /
/

خبر خوش برای متقاضیان وام میلیاردی | شرایط باورنکردنی وام بانک شهر برای گیرندگان وام

پزشکان عمومی، دندانپزشکان، دامپزشکان، متخصص و فوق تخصص‌ها و تمامی افراد فعال در حوزه سلامت و بهداشت که مشتری بانک شهر هستند، با طرح «سلامت شهر» امکان دریافت وام 2 میلیارد تومانی را خواهند داشت.

خبر خوش برای متقاضیان وام میلیاردی | شرایط باورنکردنی وام بانک شهر برای گیرندگان وام

 وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است.وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و می‌تواند از  وام  بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.وام یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند.آخرین اخبار مربوط به وام را در خبر آزاد بخوانید.

پزشکان عمومی، دندانپزشکان، دامپزشکان، متخصص و فوق تخصص‌ها و تمامی افراد فعال در حوزه سلامت و بهداشت که مشتری بانک شهر هستند، با طرح «سلامت شهر» امکان دریافت وام 2 میلیارد تومانی را خواهند داشت.

به نقل از رده، آن گروه از فعالان حوزه سلامت امکان دریافت وام 2 میلیارد تومانی بانک شهر را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. متقاضیان این تسهیلات حتما باید مدارک کاری و پروانه کسب و طبابت خود را ارائه دهند تا امکان دریافت وام را داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت آن و سود، میزان هر قسط 50 میلیون و 786 هزار و 855 تومان است. کل سود تسهیلات 1 میلیارد و 47 میلیون و 211 هزار و 291 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 3 میلیارد و 47 میلیون و 311 هزار و 291 تومان خواهد بود.

بالغ بر 15 سال از آغاز فعالیت بانک شهر می‌گذرد و همچنان این مجموعه در زمینه فراهم کردن اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و مخارج شهر به منظور توسعه بیشتر شهرها و دیگر فعالیت‌های مرتبط بانکی مشعول به کار است.

این مجموعه تاکنون تندیس شرکت پیشرو در رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران، لوح‌های تقدیر دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران، لوح سپاس دومین اجلاس متخصصین و روسای بانک بیمه، بورس و همچنین دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، دومین دوره کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط عمومی، ستاره روابط عمومی و … را به دست آورده است./کاماپرس

وام

وام 200 میلیونی بانک شهر

بانک شهر به منظور تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی، در سال 1387 فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرد.

این مجموعه تاکنون سیمرغ زرین مدیر برتر سال 93، جایزه ملی مدیریت مالی ایران 93، تندیس نهمین کنفرانس بین المللی برند، تندیس زرین سرآمدی چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور 1394، نشان چهارمین کنفرانس ملی مدیریت هزینه و … را به دست آورده است./کاماپرس

وام 500 میلیون تومانی بانک ملت

مشتریان بانک ملت به منظور کمبود نقدینگی این امکان را دارند تا با ایجاد میانگین حساب مناسب، تا سقف 500 میلیون تومان از طرح «شایان» وام دریافت کنند.

به نقل از رده، اشخاصی امکان دریافت وام 500 میلیونی بانک ملت را دارند که حداقل 1 ماه از خواب سپرده‌شان در یکی از شعب این مجموعه گذشته باشد. سود این وام براساس ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده بین 8 تا 18 درصد اعلام شده است. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند براساس اعتبار شغلی اعتبارسنجی می‌شوند. علاوه بر این، متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی هم داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود وام 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

بانک ملت از ادغام چندین بانک قدیمی تشکیل شد و از سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک در حال حاضر در قالب سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ارزی و طرح‌های اعتباری به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این بانک علاوه بر این موارد، مسئولیت اجتماعی زیادی دارد و برای انجام آن گام برمی‌دارد.

تقدیر رئیس جمهور سابق از این بانک، کسب مقام برتر در بانک‌های تجاری کشور، دریافت گواهینامه کنترل کیفیت از موسسه بین المللی مودای، کسب مقام نخست در بین‌ بانک‌های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارایی بانک‌ها در سال 1382 و … بخشی از دستاوردهای این مجموعه طی سال‌های فعالیت آن است./کاماپرس

بانک‌ها در پایان مهر ماه امسال، 38 درصد بیشتر از پایان سال قبل تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده‌اند.

بررسی جدیدترین آمار عملکرد بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور در پایان مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که مانده تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری ۴۱۲۵۶.۶ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به اسفند سال ۱۴۰۰ که ۳۵۴۰۸.۸ هزار میلیارد ریال بود ۱۶.۵ درصد افزایش یافته است.

همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰.۴ درصد از کل تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری قرض‌الحسنه را تشکیل داده و حجم عمده عملکرد تسهیلاتی بانک‌ها مربوط به مرابحه با ۳۷.۸ درصد و فروش اقساطی با ۱۴.۲ درصد است.

به لحاظ عددی در پایان اولین ماه پاییز ۱۴۰۱ معادل ۴۲۸۳.۱ هزار میلیارد ریال از کل تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور قرض‌الحسنه بوده که این میزان نسبت به اسفند ماه سال قبل که ۳۰۹۱.۷ هزار میلیارد ریال بوده، ۳۸.۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.