کد خبر : 31273 / /
/

تسهیلات حمایتی دولت برای بیماران خاص | وام ۵۰ میلیون تومانی در راه است

هفت هزار میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات حمایتی سلامت به بیماران خاص پرداخت می شود.

تسهیلات حمایتی دولت برای بیماران خاص | وام ۵۰ میلیون تومانی در راه است

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی هدف از راه اندازی این صندوق را کمک به تامین هزینه‌های درمانی این بیماران دانست و گفت: در بودجه ۱۴۰۱ هفت هزار میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات بسته‌های حمایتی به این بیماران تصویب شد و از طریق این صندوق به مشمولان ارائه می‌شود.

زهرا شیخی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: در لیست ارائه شده ۱۰۷ بیماری خاص تحت پوشش این صندوق قرار گرفتند که ۲۴ نوع بیماری تا سقف ۵۰ میلیون تومان از تسهیلات بسته‌های حمایتی برخوردار و به برخی بیماران تا سقف ۹۵ درصد تسهیلات ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم گفت: ارائه تسهیلات خدمات درمانی ازجمله به بیماران سرطانی، تالاسمی و ناباروری ژنتیکی اعم از تعداد مراجعات، تعدادویزیت‌ها، خدمات توانبخشی و شیمی درمانی در این صندوق به آن توجه شده است.

شاهین شیرانی افزود: بیماران خاص و صعب العلاج نشان دار شده می‌توانند از طریق معاونت‌های درمان دانشگاه علوم پزشکی اقدام کنند.

محمد حسین صفاری مدیرکل بیمه سلامت استان هم در این کارگروه گفت: تاکنون ۲۵۶ میلیارد تومان تسهیلات برای ۵۹ بیمار مشمول این صندوق ارائه شده است.

وی گفت: پیگیری تامین ۱۱۵۵ میلیارد تومان تسهیلات از بانک‌های عامل و اطلاع رسانی رسانه ملی به مردم برای دریافت تسهیلات از مصوبات این کارگروه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود. / صدا و سیما

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.