کد خبر : 28119 / /
/

وام فوری/وام ازدواج/ وام ودیعه مسکن/ وام بدون ضامن

متقاضیان وام بخوانند | شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک تجارت

بانک تجارت به افرادی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند، در قالب طرح «نیکان» وام 50 میلیون تومانی ارائه می‌دهد.

متقاضیان وام بخوانند | شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک تجارت

بانک تجارت به افرادی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند، در قالب طرح «نیکان» وام 50 میلیون تومانی ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی امکان دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک تجارت را دارند که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند. افراد برای دریافت این تسهیلات باید به بانک ضامن رسمی ارائه دهند. این تسهیلات قرض الحسنه است و سود 4 درصدی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به 24 ماه می‌رسد. افرادی امکان دریافت این وام را دارند که حداقل سه ماه از خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد.

افرادی که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، امکان انتقال آن را به بستگان درجه یک خود دارند. با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 171 هزار و 246 تومان است. کل سود تسهیلات 2 میلیون و 109 هزار و 907 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 52 میلیون و 159 هزار و 907 تومان خواهد بود.

دیگر خدمات بانک تجارت در زمینه پرداخت وام و بانکداری

بانک تجارت یکی از بانک‌های باقدمت کشور است که به مشتریان واجد شرایط انواع خدمات را ارائه می‌دهد. این بانک طی مدت زمان هفت ماهه، یعنی از ابتدای بهمن ماه سال گذشته تا مردادماه سال جاری، توانسته با پرداخت 61 هزار و 12 فقره تسهیلات بدون ضامن، رتبه دوم را در این خصوص در بین بانک‌های کشور به دست آورد.

هم اکنون برخی زیرمجموعه‌های بانک تجارت در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی حضور دارد. این بانک در طی این دوره نمایشگاه، برنامه‌هایی مثل پنل تخصصی معرفی خدمات مالی و بانکی و … برگزار کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.