کد خبر : 30800 / /
/

فروش خودروی پر طرفدار بدون قرعه کشی | ارزانتر از بازار صاحب این خودرو شیک شوید +جزئیات ثبت نام

جزییات سومین عرضه خودروی (لاماری ایما) در بورس کالای ایران در روز دوشنبه ۲۸ آذر اعلام شد.

فروش خودروی پر طرفدار بدون قرعه کشی | ارزانتر از بازار صاحب این خودرو شیک شوید +جزئیات ثبت نام

به گزارش تحریریه، سومین عرضه خودروی ( لاماری ایما ) در بورس کالای ایران از روز دوشنبه ۲۸ آذر تا پایان روز همان روز انجام میشود.

برای خرید خودرو از بورس کالا باید علاوه بر کد بورسی، کد معاملاتی بازار فیزیکی بورس کالا هم دریافت کنید.

نحوه ثبت سفارش برای خرید لاماری ایما نیز به صورت گام به گام به شرح زیر است:

واریز پیش پرداخت به حساب وکالتی خود

مراجعه به سامانه .ebgo.ir

انتخاب «خرید از بورس» ← انتخاب «ثبت سفارش خرید» ← فیلتر کردن «تالار خودرو» از تابلو معاملات ← انتخاب گزینه «ثبت سفارش اولیه» برای لاماری ایما

تعیین مشخصات و ثبت اولیه سفارش تا قبل از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۷ آذر است.

لاماری

شرایط خرید خودرو لاماری ایما در بورس کالا

هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو می باشد. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود، خریداران جهت تحویل خودرو می بایست یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند، خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه های ذیل همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وب گاه sales.lamari.ir است.

هزینه‌های خرید لاماری ایما در بورس کالا

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۰۰هزار تومان به علاوه ۹ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

درصورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.