کد خبر : 30784 / /
/

سارا و نیکا | سارا و نیکا فرقانی اصل | سارا و نیکا در پایتخت

تفریح زمستانی سارا و نیکا و مادرشان در لاکچری ترین جای سوئد + عکس

تصویری جدید از سارا و نیکا ببینید.

تفریح زمستانی سارا و نیکا و مادرشان در لاکچری ترین جای سوئد + عکس

.سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران هستند. خانواده سارا و نیکا در حال حاضر به سوئد مهاجرت کرده اند. سارا و نیکا اولین تجربه حضور هنریشان به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد. سارا و نیکا، کودکی شان را در پایتخت پشت سر گذاشتند. آخرین حواشی مربوط به سارا و نیکا را با هم در خبرآزاد می خوانیم.

سارا و نیکا

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

دوقلوها متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ از تهران هستند و در حال حاضر همراه با خانواده در سوئد زندگی می‌کنند.

نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است، سارا و نیکا اولین تجربه بازیگری خود را در هشت ماهگی در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس برای شبکه پنج سیما داشتند تجربه ای که خود آنها هیچ خاطره ای از آن به یاد ندارند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

بعد از آن رسول حاتمی که دوقلو ها را از سریال دوباره زندگی می شناخت زمانی که سیروس مقدم به دنبال دوقلو همسان برای پایتخت بود آنها را معرفی می کند که در اولین جلسه پس از تست برزو نیک نژاد با آنها عقد قرارداد صورت می گیرد.

چگونه سارا و نیکا پا به عرصه بازیگری گذاشتند؟

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی ب کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند.

آقای رسول حاتمی که اون زمان، ما رو از سریال دوباره زندگی می‌ شناخت و آشنایی نزدیکی هم با گروه پایتخت داشت وقتی برای سریال پایتخت دنبال دوقلو بودن مارا به آقای مقدم معرفی‌ کرد

بعد از اینکه به دفتر رفتیم برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) از ما تست گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم

سری اول سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو – سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها و اولین تجربه این دو خواهر با پایتخت بود

در این سریال پایتخت سارا و نیکی نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

سارا و نیکا

علت مهاجرت خانواده سارا و نیکا

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

نظر مادر سارا و نیکا در مورد بازیگری دخترانش چیست؟

مادر سارا و نیکا : راستش با خانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا و نیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند.

فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در پایتخت برایشان کافی است.

سارا و نیکا

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

بازیگری سارا و نیکا در دیگر فیلم ها

مادر سارا و نیکا درباره تمایلش برای بازیگری دخترانش در فیلم یا سریالهای دیگر هم گفت: فعلا نمی خواهم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در “پایتخت” برایشان کافی است.

وی همچنین از استقبال خوب ایرانیان خارج از کشور از سریالهای ایرانی خبرداد و گفت: نه تنها “پایتخت”، بلکه سریال های ایرانی در کشورهای دیگر از جمله سوئد که محل زندگی ماست، طرفداران زیادی دارد.

وی که ۹ سال دارد، درباره اینکه بازی در این سریال لطمه ای به درس او وارد می کند یا خیر؟ گفت: روزهایی که کار نداریم، درس هم می خوانیم.

سارا خواهر دوقلوی نیکا هم درباره تفاوت “پایتخت ۳” با سری قبل نیز گفت: سریال نوروز امسال از “پایتخت ۲” خنده دار تر بود، بخصوص اینکه ارسطو در این سری، ازدواج هم می کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.