کد خبر : 30576 / /
/

شگفتانه دولت برای مادران | فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی | نحوه ثبت نام خودرو‌های سایپا

ثبت نام فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی ویژه آذر ۱۴۰۱ از شنبه ۱۹ آذر آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام خودرو‌های سایپا به سایت سایپا مراجعه نمایند. در ادامه این خبر جزئیات و لینک ثبت نام فروش فوری سایپا، سایت سایپا، قیمت خودرو‌های سایپا؛ خودرو‌های عرضه شده سایپا و ... را خواهیم آورد.

شگفتانه دولت برای مادران | فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی  | نحوه ثبت نام خودرو‌های سایپا

 

دور جدید فروش فوری محصولات سایپا از شنبه 19 آذر ماه 1401 آغاز می شود.فروش فوری محصولات سایپا بدون قرعه کشی از ساعت ۱۱ صبح  و به صورت اینترنتی آغاز خواهد شد. متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا در آذر1401 به سایت سایپا به نشانی saipacorp.com  مراجعه نمایند.فوق‌العاده فروش برای دو محصول کوییک‌ پلاس اتوماتیک و سایپا ۱۵۱، گروه خودروسازی سایپا می باشد. در ادامه  برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لینک ثبت نام خودرو های سایپا، قیمت سایپا، شرایط ثبت نام سایپا و ... با راهبرد معاصر همراه شوند.

ثبت نام فروش فوری سایپا آذر 1401

ثبت نام فروش فوری سایپا ویژه آذر 1401 که بدون قرعه کشی برای عموم و مادران دارای دو فرزند عرضه می شود از شنبه 19 آذر 1401 آغاز می شود. دو محصول از روز شنبه ۱۹ آذر ماه طرح‌های فوق‌العاده فروش برای دو محصول کوییک‌ پلاس اتوماتیک و سایپا ۱۵۱، گروه خودروسازی سایپا آغاز می‌شود. در طرح فروش فوری و وفوق العاده عادی، فروش محصولات بدون محدودیت قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت برای ثبت نام ادامه خواهد داشت و طرح فروش برای خودرو‌های طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت پیش ثبت نام فعال است.

براساس اعلام شرکت سایپا از ساعت 11 صبح روز شنبه 19 آذر ماه فروش در قالب طرح‌های فوق‌العاده را برای دو محصول کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و سایپا 151ویژه متقاضیان عادی و ویژه مادران آغاز می‌کند.

نحوه ثبت نام خودرو های سایپا در فروش فوری ویژه آذر 1401

ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)

ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو

ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو

دریافت کد رهگیری

مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد.

لینک ثبت نام سایپا آذر 1401

متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا جهت ثبت نام فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی و همچنین بررسی مشخصات محصولات این گروه خودروسازی به سایت سایپا به نشانی  saipacorp.com مراجعه کنند.

سایپا مادران

شرایط ثبت نام در فروش فوری سایپا آذر 1401

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا

فروش محصولات صرفاً به صورت اینترنتی است.

در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی) آپشن (بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه صادر خواهد شد.

در روش پیش فروش، قیمت خودروها غیر قطعی بوده و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد. تبصره: مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است.

قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.

با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه شماره ۰۸۰۰۸۰ مورخ ۰۰/۱۵/۰۰۱۱ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.

با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌گردد:

الف-در صورتی که مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر محل تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت، مغایرت داشته باشد می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

ب-در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد:

۱- در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری هیچ گونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نیست.

۲ -در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری تغییر کرده باشد، می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهد.

۳- در صورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

یکی از بسته‌های خدمت در زمان تکمیل وجه دعوتنامه به صورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت یا حذف آن داشته باشد می‌تواند قبل از تکمیل وجه اقدام کند.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

در صورت افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.

در روش پیش فروش، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه، انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام، مالک تحویل خودرو نخواهد بود.

 

موعد تحویل سایپا در فروش فوری بدون قرعه کشی آذر 1401

قیمت خودرو‌ها در این شرایط فروش قطعی است و طی 90 روز کاری فرایند تحویل انجام می‌شود.

خودرو های عرضه شده در فورش فوری آذر 1401

دو خودروی کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و سایپا 151 SE با موتور M13 با قیمت مندرج در جدول زیر و با رنگ سفید عرضه خواهد شد.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.