کد خبر : 26840 / /
/

فروش فوری سایپا | طرح فروش فوری سایپا

فروش فوری سایپا شروع شد + لینک ثبت نام

فروش فوری محصولات زامیاد از امروز شروع شد.

فروش فوری سایپا شروع شد + لینک ثبت نام

فروش فوری سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوری سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوری سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوری سایپا

 شرایط طرح فروش فوری محصولات زامیاد شهریور ۱۴۰۱ شامل نیسان تک سوز، دوگانه سوز و کارون اعلام شد.

به نقل از اقتصادنیوز، طرح جدید فروش فوری محصولات زامیاد از امروز چهارشنبه ۳۰شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱ از سوی شرکت سایپا آغاز خواهد شد.

خودروسازی سایپا، ‌فروش فوق العاده ۵ محصول کوییک.اس، ساینا.اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر و کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه را آغاز کرده و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

همچنین شرایط پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را نیز برای ۶ محصول شاهین، ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل آذر ماه سال جاری الی “تیرماه” ۱۴۰۲ آغاز می کند.

در این طرح، صرفا فروش فوق العاده خودرو ساینا.اس از طریق قرعه کشی عرضه می شود و فروش سایر محصولات اعم از فروش فوق العاده و پیش فروش بدون محدودیت قرعه کشی انجام خواهد شد.

همچنین در این طرح فروش محدودیت عدم وجود ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوق العاده انواع خودرو کوییک به ۱۸ ماه و درخودرو ساینا.اس به ۲۴ ماه تغییر یافته است و در خصوص خودرو شاهین محدودیت مذکور وجود ندارد.

ضمنا محدودیت پلاک انتظامی در تمامی روش های فروش(فوق العاده و پیش فروش) و تمامی محصولات به غیر از ساینا.اس اجرا نخواهد شد.

متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

 از حراج شگفت انگیز  فروش فوری سایپا جا نمانید 

پراید ۱۳۱ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد.

 تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود.

بعد از تیبا صندوقدار، ساینا دنده‌ای ارزان‌ترین خودرو در حال تولید توسط سایپا محسوب می‌شود. ساینا دنده‌ای در واقع نسخه به روزرسانی شده تیبا است. تیبا دو یا تیبا هاچبک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، ارزان‌ترین خودرو تولید شده سایپا هستند. همه تولیدات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا s، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودرو‌ها به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و جعبه‌ دنده پنج‌سرعته مجهز شده‌اند.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد

قیمت دوشنبه

قیمت امروز

پراید 111

204 میلیون تومان

205 میلیون تومان

پراید 131

183 میلیون تومان

184 میلیون تومان

پراید 151

175 میلیون تومان

173 میلیون تومان

پراید 151 پلاس

184 میلیون تومان

184 میلیون تومان

تیبا

201 میلیون تومان

201 میلیون تومان

تیبا 2

204 میلیون تومان

205 میلیون تومان

تیبا 2 پلاس

210 میلیون تومان

212 میلیون تومان

ساینا

 204 میلیون تومان

 204 میلیون تومان

ساینا S

212 میلیون تومان

212 میلیون تومان

کوئیک دنده‌ای

206 میلیون تومان

206 میلیون تومان

کوئیک اتوماتیک پلاس

306 میلیون تومان

306 میلیون تومان

سیتروئن C3

یک میلیارد و 350 میلیون تومان

یک میلیارد و 350 میلیون تومان

چانگان CS35

635 میلیون تومان

635 میلیون تومان

وانت زامیاد

330 میلیون تومان

330 میلیون تومان

کیا سراتو 2000 مونتاژی

یک میلیارد و 210 میلیون تومان

یک میلیارد و 210 میلیون تومان

آریو

540 میلیون تومان

540 میلیون تومان

شاهین

360 میلیون تومان

360 میلیون تومان

حسین کاظمی با بیان مطلب فوق افزود: خودروی کوییک با گیربکس اتوماتیک با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، مصرف سوخت پایین، شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور، هزینه پایین سرویس و نگهداری از مزایای خودروی مذکور است.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: خودروی کوییک اتومات، مجهز به سیستم مولتی مدیا، استارت دکمه ای، ورود خودرو بدون کلید (keyless)، فرمان D TYPE مجهز به کلیدهای کنترل سیستم صوتی، رینگ آلومینیومی، چراغ رانندگی در روز (Day light) ، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، نمایشگر فشار باد تایر(TPMS)، سنسور پارک و دوربین دنده  عقب و خودروی کوییک.آر اتوماتیک علاوه بر تجهیزات فوق دارای صندلی ها و فرمان چرمی است.

او با بیان اینکه برای خودروهای اتوماتیک کوییک پلاس و کوییک.آر بدون نیاز به قرعه کشی امکان ثبت نام وجود دارد افزود: در طرح فروش فوق العاده جاری برای خودروی کوییک اتوماتیک، محدودیت پلاک فعال حذف و برای متقاضیانی که طی 18 ماه گذشته از شرکت های خودروسازی خرید نداشته اند، تا تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام خودرو فراهم است و متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.