کد خبر : 30529 / /
/

جنایت تکاندهنده پیرترین قاتل ایران | قتل همسر جوان دربستر خواب باچاقو و کودک 5 ساله در کرج +فیلم

 مرد 84ساله که درجریان اختلاف با همسرش فرزند خوانده و همسر جوانش را دربستر خواب باچاقو به قتل رسانده بود در اعتراف هایش مدعی شد همسرش به او توجهی نمیکرد و فقط به فرزند خوانده اش محبت میکرد...

جنایت تکاندهنده پیرترین قاتل ایران | قتل همسر جوان دربستر خواب باچاقو و کودک 5 ساله در کرج +فیلم

 مرد 84ساله که درجریان اختلاف با همسرش فرزند خوانده و همسر جوانش را دربستر خواب باچاقو به قتل رسانده بود در اعتراف هایش مدعی شد همسرش به او توجهی نمیکرد و فقط به فرزند خوانده اش محبت میکرد...

 

 ساعت 12 و30 دقیقه درست دقایق اولیه بامداد 7 آذر ماه مرد سالخورده ای با مرکز فوریت های 110 تماس گرفت و گفت که او زن جوان و کودک 5 ساله ای را به قتل رسانده است.

 

طولی نکشید گشت کلانتری مرکزی کرج در محل جنایت واقع در یکی از خیابانهای بهشتی کرج حضوریافت و با صحنه دلخراش پیکر غرق در خون زن جوان 40 ساله و کودک 5 ساله به نام امیرعلی که هر 2 از ناحیه گردن با چاقو شکافته شده بودند روبرو شدند.

 

دقایقی بعد بازپرس کشیک قتل قاضی ملک زاده بازپرس شعبه 13 دادسرای جنایی کرج به محل جنایت آمد و با رویت 2 جسد کشف شده در اولین گام دستور داد هر 2 جسد برای معاینه به پزشکی قانونی منتقل شوند.

 

اظهار ات اولیه متهم در اعتراف به 2 جنایت

 

سپس در گام بعدی تحقیقات کارآگاهان جنایی با دستگیری عامل جنایت که مرد سالخورده ای بنام رضا بود کلید خورد.

 

متهم در اظهارات اولیه خودش مدعی شد که همسرش اسناد ملکی و مالی او را داخل زیر زمین به آتش کشیده و بعد از آن نیز همسرش رابطه خوبی با او نداشته و فقط به فرزند خوانده خود اهمیت می داد تا اینکه با هم درگیر شدند و زن هنگام درگیری توسط متهم کشته شده و بعد امیر علی که در کنار مادر خوانده اش بود توسط متهم به قتل رسیده است.

 

انگیزه متهم برای جنایت چه بود؟

 

اما کارآگاهان جنایی با توجه به شواهد ومدارکی که در صحنه جنایت شاهد آن بودند نمی توانستند اظهارات متهم را بپذیرند چرا که هیچ یک از آثار دفاعی مقتولان اجساد( زن جوان و کودک) به جز یک خراش در دست قاتل وجود نداشت.

 

کارآگاهان با استفاده از اطلاعات علمی و بررسی صحنه جرم و فرضیه های علمی دریافتند که این متهم 84 ساله پس از خواب همسر و فرزند خوانده  اش نقشه جنایت خود را پیاده کرده است.

 

سرهنگ محمد نادر بیگی رییس پلیس آگاهی استان البرز دراین رابطه به خبرنگارجنایی رکنا گفت: کارآگاهان جنایی براساس فرضیه های بدست آامده دریافتند که متهم باتوجه به سن وسال و توانایی بدنش قادر نبوده تا بتواند هر 2 مقتول را به قتل برساند و تنها فریضه ای که با توجه به محل کشف اجساد وجود داشت به نظر می رسد متهم هر 2  مقتول را در زمانیکه آنها در خواب بودند به قتل رسانده است.

 

ماجرای فرزند خواندگی  امیر علی چه بود؟

 

متهم در اظهاراتش مدعی شد که او متولدسال  1317است و در سال 1369بازنشسته شده است .همسر اولش او را به خاطر بچه دار نشدن ترک کرده و جدا شدند، بعد از حدود 12سال قبل با زن جوانی که مبتلا به سرطان بوده است ازدواج می کند او 44 سال از او کوچکتر بود او تلاش میکند فرزندی را برای سرپرستی انتخاب کنند ابتدا دختر بچه ای را انتخاب میکند اما رضا او را نپذیرفت گفت که من پسر میخواهم تا اینکه خواهر لیلا که در شهرستان زندگی می کند تصمیم می گیرد فرزند پسرش را که تازه در بیمارستان متولد شده را به خواهرش لیلا بدهد تا او هم حس مادر بودن را تجربه کند لیلا تمام زندگیش را وقف امیر علی کوچولو میکند غافل ازاینکه پدر خوانده 84 ساله به این حس مادرانه حسادت می کرد .

 

متهم در تمام این چند سال براساس ادعاهایش همسرش او را رها می کرده و هیچ توجهی به او نمیکرد. او فکر میکرد لیلا فقط به دنبال دستیابی به اموال میلیاردی او چشم طمع دوخته است.

 

رضا به افسر پرونده گفته است که در انتظار اعدام هستم و قبل از مرگم میخواهم تمام اموالم صرف امور خیریه شود./رکنا

 

خبرنگار : معصومه مرادپور

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.