کد خبر : 29661 / /
/

قتل هولناک جوان 19 ساله بوشهری | قاتل فراری دستگیر شد

فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 7 ساعت پس از ارتکاب قتل دراین شهرستان خبرداد.

قتل هولناک جوان 19 ساله بوشهری | قاتل فراری دستگیر شد

سرهنگ"فرهاد آراوند" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل جوان 19 ساله در یکی از محله های شهر برازجان، ماموران بلافاصله به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و رصد دوربین های مدار بسته خیابان های اطراف و با هماهنگی قضائی 3 نفر از ضاربین را در سطح شهر برازجان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ آراوند در ادامه تصریح کرد: 3 نفر متهم دستگیر شده پس از دلالت به مقر انتظامی و تحقیقات صورت گرفته بر قتل جوان 19 ساله توسط شخص دیگری معترف شده که ماموران، قاتل فراری که در درگیری متقابل زخمی شده بود را در یکی از مراکز درمانی  شهر برازجان شناسایی و دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان یادآور شد: متهم علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی اعلام کرد که همراه دیگر افراد مرتبط با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ آراوند، خاطر نشان کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت های عظیم مشارکت عمومی استفاده کند تا بتواند ماموریت های خود را در جامعه به نحو مطلوب و شایسته ارائه کند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.