کد خبر : 28933 / /
/

فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی | سه ماهه کوییک سوار شوید

خودرو کوییک معمولی در جدیدترین فروش فوری سایپا عرضه شده است که متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی | سه ماهه کوییک سوار شوید

به گزارش کاماپرس، سایپا فروش فوری کوییک معمولی را برای متقاضیان عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه کرده که موعد تحویل آن‌ها حداکثر سه ماهه خواهد بود.

در جدیدترین طرح فروش فوری سایپا؛ کوییک آر با گیربکس معمولی در رنگ‌های سفیدقرمز، مشکی‌قرمز، سفیدمشکی، نقره‌ای‌مشکی و کرم‌مشکی با قیمت 178 میلیون و 188 هزارتومان عرضه شده است.

کوییک با گیربکس معمولی نیز در این طرح فروش فوری با رنگ سفید ارائه شده که متقاضیان برای خرید آن باید مبلغی معادل 168 میلیون و 242 هزارتومان بپردازند.

شرایط خرید کوییک معمولی از فروش فوری سایپا

لازم به ذکر است این خودروها بدون فرآیند قرعه‌کشی به فروش می‌رسند و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه فروش محصولات سایپا مراجعه کنند.

گفتنی است هرگونه افزایش در هزینه‌های شماره‌گذاری، بیمه، مالیات و … تا قبل از فاکتور برعهده مشتری خواهد بود.

در این طرح فروش، محدودیت عدم امکان ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی حذف شده ولی محدودیت کدملی برای ثبت‌نام اعمال خواهد شد.

محدودیت ثبت‌نام و صدور فاکتور در فروش فوری خودروهای کوییک 18 ماهه است و امکان صلح یا انتقال خودرو به صورت وکالتی ممنوع خواهد بود.

شماره کارت، شماره حساب بانکی و دیگر اطلاعات وارد شده در زمان ثبت‌نام باید به نام متقاضی باشد، در غیر این صورت تمام مسئولیت‌های درج اطلاعات نادرست برعهده متقاضی است زیرا در هر مرحله چناچه مشخص شود اطلاعاتی متناقض یا ناقص است ثبت‌نام فرد لغو خواهد شد./ کاما پرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.