کد خبر : 29887 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امامی | قیمت سکه پارسیان

قیمت سکه آخر هفته ریخت | قیمت سکه و قیمت دلار امروز۳ آذر

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۵۰۳ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت سکه آخر هفته ریخت | قیمت سکه و قیمت دلار امروز۳ آذر

قیمت سکه امروز پنجشنبه 2 آذر ۱۴۰۱مشخص شد. قیمت سکهتمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 503 هزار تومان، قیمت سکهتمام‌بهار آزادی طرح قدیم 15 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 16 میلیون و 400 هزار تومان است.آخرین اخبار از قیمت سکه و طلا را در خبر آزاد دنبال کنید

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۵۰۳ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 503 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 15 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 16 میلیون و 400 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی9 میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی 5 میلیون و 950 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 3 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 6 میلیون و 515 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1756 دلار است.

علاوه بر این، در بازار متشکل ارزی در لحظه انتشار این گزارش، قیمت فروش دلار توافقی 33 هزار و 565 تومان و قیمت خرید دلار توافقی 33 هزار و 551 تومان اعلام شده است. قیمت فروش یورو توافقی نیز معادل 34 هزار و 838 تومان اعلام شده است.

بروز رسانی: پنج‌شنبه 3 آذر 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (توافقی)

33  هزار و 565

قیمت یورو (توافقی)

34  هزار و 838

بروز رسانی: پنج‌شنبه 3 آذر 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  15  میلیون و 700 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

16  میلیون و 400 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

9 میلیون 

قیمت ربع سکه بهارآزادی

5  میلیون و 950 هزار

قیمت سکه گرمی

3 میلیون و 300 هزار

بروز رسانی: پنج‌شنبه 3 آذر 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 503  هزار

مثقال طلا

6 میلیون و 515 هزار

انس طلا(دلار)

1755

قیمت سکه

پیش بینی قیمت سکه 3 آذر 1401 / قیمت طلا کاهش داشت؟

روند قیمت طلا دیروز کاهشی بود. سکه در نیمه روز بر خلاف فلز زرد افزایش قیمت داشت و اندکی گران شد. به نظر می‌رسد ثبات قیمتی در بازارها ریشه در بی‌رقمی در بازار دلار دارد. روند قیمت طلا و سکه در هفته پیش‌رو چگونه است؟

به گزارش تجارت‌نیوز قیمت طلا و سکه در دومین روز آذر بر خلاف رشد قیمت در روز گذشته، روند نزولی به خود گرفت. این روند هم‌راستا با قیمت دلار و کاهش انس جهانی طلا قرار گرفته است.

در حال حاضر قیمت هر انس طلا 1,735.81 دلار و نزدیک به ۲ دلار کاهش قیمت داشته است. به نظر می‌رسد انس طلا فعلا پشت سد محدوده مقاومتی ۱۷۵۰ دلاری مانده است.

امروز سکه امامی در کانال ۱۶ میلیون تومان میان افزایش و کاهش قیمت سرگردان است و هنوز نتوانسته در پله چهارم محدوده ۱۶ میلیون تومانی تثبیت شود.

در هفته‌ای که گذشت قیمت طلا و سکه نوساناتی داشت و مانند قیمت دلار با روند باثباتی همراه نبود. البته امروز کاهش اونس جهانی طلا، باعث شد که بازار طلا و سکه هم افزایش قیمت نداشته باشد. اما بازار در هفته آینده چه روندی را طی می‌کند؟

کاهش یا افزایش قیمت سکه و طلا

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید: «در هفته گذشته، اونس جهانی طلا با نوساناتی همراه بود. همچنین با توجه به نبود تقاضا و نوسانات قیمت دلار، قیمت طلا هم در مقاطعی با کاهش همراه شد.»

او در ادامه می‌افزاید: «با توجه به این‌که در روزهای پایانی هفته هستیم، به نظر می‌رسد نوسان چندانی در قیمت طلا و سکه نداشته باشیم. اگر در هفته آینده، اونس جهانی تغییر چندانی نداشته باشد و همچنین، اخبار سیاسی_اقتصادی مهمی در سطح بین‌المللی منتشر نشود، قیمت طلا و سکه در همین کانال فعلی، به کار خود ادامه می‌دهد.»

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران توضیح می‌دهد: «خرید مصنوعات طلا برای سرمایه‌گذاری در بلندمدت، همیشه برای مردم ایمن بوده است، اما اگر نوسانی در بازار رخ دهد، احتمال کاهش قیمت بیشتر از افزایش قیمت است.»

از بازار چه خبر/قیمت سکه

امروز چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ قیمت سکه امامی در پله ۳ و ۴ کانال ۱۶ میلیون تومان نوسان دارد. در لحظه نگارش این گزارش شاید قیمت ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نزدیک‌ترین قیمت معاملاتی این قطعه در بازار باشد.

سکه طرح قدیم اما ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و همچنان در نیمه بالای کانال ۱۵ میلیون تومان قرار دارد. قیمت حدودی این قطعه از سکه حدود ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

نیم و ربع سکه هم در نیمه روز با روند نزولی کار خود را آغاز کردند. در زمان تحریر این گزارش هر کدام ۳۰ هزار تومان رشد قیمت داشتند و به ترتیب با قیمت ۸ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و ۵ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان معامله شدند.

سکه امامی تغییر قیمت نداشت و در محدوده ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. این قطعه از سکه در روزهای گذشته کمترین تغییر قیمت را داشت. با روند افزایشی روز گذشته اما به پله چهارم کانال ۳ میلیون تومانی رسید و اکنون در همین قیمت معامله می‌شود.

قیمت سکه طلا ارزان شد

قیمت طلا امروز کاهشی بود. هر مثقال طلا در حدود ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و با قیمت ۶ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهشی در حدود ۵ هزار تومان در مرز ۴ و ۵ کانال یک میلیون تومان نوسان دارد. این مقدار طلا در حدود یک میلیون و ۴۹۶ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

حباب سکه تا ظهر امروز روند کاهشی داشت اما بعد از ظهر با افزایش محدود قیمت سکه روند افزایشی به خود گرفت. در حال حاضر بیشترین سهم افزایش قیمت حباب مربوط به نیم سکه با ۵۰ هزار تومان رشد است.

حباب ربع سکه نیز همچنان پرچمدار بیشترین مقدار حباب در خانواده خود است بالای ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حباب این قطعه از سکه است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.