کد خبر : 29629 / /
/

قاتل صاحب خودروی 4 میلیاردی اعدام شد | کار عجیب پدر عزادار بعد از اعدام قاتل پسرش +عکس

پدر مقتول که با گذشت 2 سال از قتل پسرش سیاه پوش و عزادار بود لحظاتی پس از قصاص عامل قتل پسرش پیراهن سیاهش را از تنش در آورد و گفت: این متهم پسر جوانم را با بی رحمی کشت و فرار کرد او باید قصاص می شد.

قاتل صاحب خودروی 4 میلیاردی اعدام شد | کار عجیب پدر عزادار بعد از اعدام قاتل پسرش +عکس

پدر مقتول که با گذشت 2 سال از قتل پسرش سیاه پوش و عزادار بود لحظاتی پس از قصاص عامل قتل پسرش پیراهن سیاهش را از تنش در آورد و گفت: این متهم پسر جوانم را با بی رحمی کشت و فرار کرد او باید قصاص می شد.

مرد جوان که در جریان معامله خودروی 4 میلیاردی مرد جوانی را با ضربه چاقو به ناحیه گردن به قتل رسانده بود پس از محاکمه به قصاص نفس محکوم شد. این متهم درپی تایید حکم صادر شده از سوی دادرسان شعبه یکم دادگاه کیفری یک استان البرز و درخواست اولیای دم از چوبه دار آویخته شد.

جزییات قتل مرد کرجی در خانه اش

شامگاه جمعه یکی از روزهای گرم سال 99 قتل مردی در یک آپارتمان در یکی از محله های کرج به پلیس گزارش شد. تیمی از ماموران اداره جنایی کرج در محل قتل حاضر شده و با جسد مردی 32 ساله رو‌به‌رو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. یکی از همسایه‌ ها که با پلیس تماس گرفته بود، در تحقیقات گفت: امشب متوجه شدم فردی به در آپارتمان می‌کوبد.

دختربچه همسایه در خانه ما بود که به سمت در رفت و بعد از باز کردن در آپارتمان جیغ کشید.

سریع خود را به مقابل در رسانده و با جسد مرد همسایه رو‌به‌رو شدم که غرق در خون روی زمین افتاده بود.

تحقیقات پلیسی نشان داد، مقتول روز حادثه مهمان داشته و دختربچه‌اش برای بازی به خانه همسایه می‌رود و او در خانه با مهمان خود درگیر شده و از ناحیه گردن زخمی می‌شود.

مرد جوان خود را به‌ سختی مقابل در خانه همسایه می‌رساند تا از آنها کمک بگیرد اما بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست می‌دهد.

کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی مهمان مقتول آغاز کرده و با ردیابی‌های تخصصی هویت او را شناسایی کردند. متهم به قتل که 5 سال قبل نیز به اتهام زورگیری دستگیر شده بود، در پلیس آگاهی البرز سابقه داشت. او بعد از قتل ناپدید شده و به خانه نرفته بود.

کارآگاهان بعد از ردیابی‌های پلیسی، مخفیگاه او را در منطقه باغستان شناسایی کرده و ظهر 2 روز بعد از جنایت او را دستگیر کردند. متهم در تحقیقات پلیسی با اعتراف به قتل عنوان کرد که دلال خودروهای گرانقیمت است و شب جنایت برای خرید خودروی 4 میلیاردی مقتول به خانه‌اش رفته بوده و در آنجا به خاطر اختلاف مالی با هم درگیر شده و با چاقو ضربه‌ای به گردن مقتول زده و از محل فرار کرده بود.

متهم با دستور بازپرس جنایی کرج بازداشت شد و پس از اعتراف به جنایت در دادسرا به زندان منتقل شد. چند ماه بعد این متهم پشت میز محاکمه در دادگاه کیفری استان البرز قرار گرفت.

اولیای دم در نخستین جلسه دادگاه خواستار قصاص متهم شدند و پس از پایان جلسه دادگاه بود که قضات باتوجه به درخواست اولیای دم و سایر دلایل محکمه پسند متهم را به اتهام قتل عمد به قصاص نفس محکوم کردند این متهم یک سال بعد از محاکمه با تایید حکم قصاص از سوی قضات دیوانعالی در یک قدمی اجرای حکم قرار گرفت.

قاتل صاحب خودروی 4 میلیاردی اعدام شد

متهم جوان سحرگاه روز چهار شنبه علی رغم تلاش تیم صلح و سازش برای بخشش  و رضایت اولیای دم پای چوبه اعدام قرار گرفت و مراسم قصاص بنا به درخواست اولیای دم اجرا شد لحظاتی پس از اجرای مراسم پدر مقتول که به شدت از داغ مرگ پسر جوانش پریشان بود پیراهن سیاهش را از تنش کند و گفت این متهم با بی رحمی سر پسرم را برید او مستحق مرگ بود.

بنا بر این گزارش؛ با جرای این مراسم برای همیشه این پرونده تلخ جنایی بسته شد ./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.