کد خبر : 28864 / /
/

قاچاقچی مسلح با ۳۶۰ کیلو تریاک دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان نی‌ریز و مواد مخدر استان، ۳۶۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از سواری پژو کشف شد.

قاچاقچی مسلح با ۳۶۰ کیلو تریاک دستگیر شد

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان نی‌ریز حین گشت زنی در محور سیرجان-شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک قبضه اسلحه کلت و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص سواری ۲۰۶ که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه هر دو راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.