کد خبر : 25062 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

برادران ابلیس با قرص‌های بدن سازی و مخدر، جوانان مردم را به نابودی می‌کشاندند!

به هر کسی برای قرص‌های مکمل اعتماد نکنید!

برادران ابلیس با قرص‌های بدن سازی و مخدر، جوانان مردم را به نابودی می‌کشاندند!

سرهنگ " دوستعلی جلیلیان"در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی هویت و محل اختفاء 2 برادر را که به تهیه و توزیع قرص های لاغری غیر مجاز حاوی مواد روانگردان  شیشه می پرداختند،  شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم ، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر 2 برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل 4 هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و 13 کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان  شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد :  این افراد سود جو و فرصت طلب با فروش این دارو ها ، مشتریان خود را به مواد روانگردان آلوده می کردند تا بدین ترتیب به خرید کالا از متهمان وابسته شوند.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت : هر 2 متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی به  شهروندان توصیه کرد:  داروهای پزشکی خود را فقط از داروخانه های معتبر و دارای مجوز تهیه کنند و از خرید این گونه داروها که در فضای حقیقی و مجازی تبلیغ می شوند خودداری کنند.

این مقام انتظامی  همچنین در پایان از شهروندان درخواست کرد:  در صورت مشاهده و تبلغ توزیع دارو در فضای حقیقی و مجازی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد های قانونی صورت پذیرد

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.